rocky Geplaatst: 20 november 2007 Delen Geplaatst: 20 november 2007 ik vond vanmorgen kleine kettingkeutels in de kooi maar weet nu niet of het van mijn voedster is of van mijn rammetje. Ze zijn allebei langharig maar geef al iedere dag preventief prozyme. nu heb ik net de dierenarts gebeld die zei dat ik ciseraldrops moet geven. ik weet alleen niet wie van de twee is. Kan ik ze een paar dagen scheiden om te testen wie het is . Als ik de kooien bij elkaar laat staan blijven ze elkaar toch wel lief vinden. Ik wil ze even scheiden om te zien wie het is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 20 november 2007 Delen Geplaatst: 20 november 2007 Ik denk idd dat dat de handigste manier is.Je zult dan al snel zien om wie het gaat .Groetjes en succes .:bunny4::bunny4: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 maar vinden ze elkaar daarna gewoon nog lief kan ik ze dan gewoon weer bij elkaar zeten of moet je ze opnieuw koppelen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nana Geplaatst: 20 november 2007 Delen Geplaatst: 20 november 2007 Wij hebben onze konijntjes ook een week of 3 gescheiden gehad. Een van de 3 bleek toch een mannetje te zijn. Nu is het wel zo dat wij van het nachtgedeelte ook een daggedeelte hebben gemaakt en gaas tussen de 2 gedeeltes hebben gedaan zodat ze elkaar nog wel konden zien en ruiken. Bij het bijelkaar zetten ging het eigenlijk gelijk goed, waren wel weer even aan het snuffelen aanelkaar en hadden volgens mij meer de verbazing dat ze elkaar weer konden aanraken :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 20 november 2007 Delen Geplaatst: 20 november 2007 Mijn konijnen hebben ook wel eens gescheiden gezeten,maar daarna weer bij elkaar zetten is nog nooit een probleem geweest.Groetjes Margreet:bunny4::bunny4: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 oke thanks. ik heb vanmorgen prozyme gegeven zit nu op mijn werk en ga vanavond maar veel vocht toe dienen als hij er nog is dan. Ik maak me wel een beetje druk maar kon niet anders moest ook gaan werken. denken jullie dat dat snel gaat als ze kettingkeutels hebben. Ze krijgen bij mij elke dag preventief prozyme. ik snap niet hoe het dan zo kan komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 november 2007 Delen Geplaatst: 20 november 2007 Is heel normaal hoor!!!Als een konijn likt de haren en gaat via de maag de darmen verlaten in goede conditie.Geen probleem Het is alleen een probleem als de haren zijn maag niet verlaten dan krijg je een verstopping!!!Daar is nu dus geen sprake van.Gelukkig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 ohhh ik dacht dat kettingkeutels een beginnenende verstopping waren. Wat moet ik dan doen geen ciseraldrops geven de da zei dat ik dat altijd kan doen . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 20 november 2007 Delen Geplaatst: 20 november 2007 Zolang het er uit komt gaat het goed, ik zou verse annanassap geven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 november 2007 Delen Geplaatst: 20 november 2007 jep dus alleen doen wat mireille heeft gezegt.Dus verder gen medicijnen wan ze keutels nog steeds goed.OOk lekker groen blijven voeren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten