Tijdelijk Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 Beide van mijn konijnen hebben snot en krijgen nu dus een antibioticakuur, de ram krijgt zijn medicijnen in een broodje, de voedster weigert echter brood te eten met medicijnen erin. Het geven van medicijnen is altijd een heel gevecht met haar, daarom doe ik meestal wat zoets op het spuitje ( banaan oid). Vandaag kon ik echter het konijn niet doen omdat ik moest werken. Mijn moeder had beloofd om medicijnen te geven maar heeft agavesiroop op het spuitje gedaan. Agave is giftig voor konijnen, ik weet niet hoe dit zit met siroop. Moet ik maatregelen nemen, en zo ja, welke?
reusje1985 Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 Ik zou even een dierenarts bellen om te vragen wat te doen.
Iris-Marie Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 Doet je konijn vreemd of merk je niks aan je konijn? Siroop is gelukkig vaak 1% van wat je denkt dat het is er zal denk ik maar weinig agave in zit. Zijn de keutels normaal? Ik zou het dan maar gewoon heel goed in de gaten houden.
Aanbevolen berichten