elieske Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Ik wil jullie hier allemaal op dit forum even bedanken. Ik ben geen actief lid,maar lees wel regelmatig mee, daardoor had ik gisteravond snel door dat er iets mis was met onze Dappie.Ze zat heel stil in een hoekje en at niet meer. Wij zijn in allerijl met haar naar de dienstdoende DA geweest en door medicijnen is ze weer aan de beterende hand zodat ze snel weer bij haar maatje terug mag.Als ik niet op dit forum had gezeten was ik wsch niet zo alert geweest en had ik gedacht dat ze gewoon zat te duffen ofzo. Daarom bedankt dat dit forum bestaat en al jullie input, dat heeft wsch Dappie het leven gered!!!Elies 2
Koosje Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Daarom is het zo fijn dat er forums zijn.Ik ben blij voor je dat je Dappie hebt kunnen helpen.Wat is ermee aan de hand?
StamperPluis Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Daarom zijn we hier met z'n allen op dit forum, om elkaar te helpen.Gelukkig had je snel in de gaten dat er wat met Dappie aan de hand was en ben je direct naar de dierenarts gegaan.Had ze een stille darm, of een gasbuik? Hopelijk gaat het nu nog beter met haar.
Laniboekje Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Wat mooi dat je dan ook even de moeite neemt om zo een positief bericht te plaatsen Fijn, hoop dat Dappie er snel weer bovenop is.
elieske Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Geplaatst: 30 april 2015 Dappie had inderdaad bijna geen darm activiteit. Geen gasbuik. Het gaat hartstikke goed en ze mag nu weer bij haar vriendje.
StamperPluis Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Fijn dat het weer goed gaat. Mag ze gelukkig weer naar haar vriendje toe.
Aanbevolen berichten