Lonja Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Inderdaad, ik vraag me ook af of dit wel helemaal EC is, en dat er wellicht een longontsteking bij is gekomen vind ik geen gekke gedachte. Omgevallen, nat geregend, in de kou gelegen. En ik denk ook dat je nu alles hebt gedaan wat mogelijk was. Heel veel beterschap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Ik snap ook niet dat de dierenarts Nijn niet gelijk heeft opgenomen. 35 graden is wel heel erg laag. Bij mijn dierenarts zou ik de kans niet krijgen om hierover na te denken. Hij zou het konijn gelijk in de verwarmde tent leggen. Wat al aangegeven is, is het wellicht ook wel een longontsteking die erbij is gekomen. Hopelijk gaat ze het redden, je doet in ieder geval alles wat mogelijk is. Heel veel sterkte. Zal hard duimen voor Nijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Misschien als de dierenarts aangeeft dat ze aan het sterven is dat hij er geen heil in zag om haar nog alle stress aan te doen van een vreemde omgeving etc?Ā Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Jeetje zo slecht waren ze bij mij nooit. Dus ik denk inderdaad dat er meer aan de hand is.Ik heb ze altijd in een grote plastic bak met wetvacht of handdoeken gehouden.Had er dan een heatpad bij liggen of een warmtemat onder de bak. Heb ook een losse warmtelamp die ik er boven hing.Warmte en rust is echt heel belangrijk nu.Ennatuurlijk ook medicatie en voer.Heel veel sterkte ik leef echt met je mee.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 Net de da gebeld. Ze begon raar te schokken. Da zei dat ze nu echt dood aan het gaan is. Dit is het laatste. We kunnen niets meer doen.. Ik ben kapot, kan me niet langer groot houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 Ze ligt in de grote kooi zodat ze beweeg ruimte heeft ivm de schokken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shivaya Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Bah..wat naar:( Heel veel sterkte.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Heel veel sterkte. Misschien kan je haar bij je nemen, wellicht geeft dit haar rust om over te gaan naar de regenboogbrug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 Ze is weg... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 Wat moeten we nu voor Snuffel doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Heel veel sterkte. Ik zou Snuffel even goed in de gaten houden of hij blijft eten. Als je bang bent dat hij misschien iets besmettelijks heeft opgelopen zou je een autopsie kunnen laten doen bij Nijn. Verder vooral ook even aan jezelf denken en jezelf de tijd geven om dit te verwerken. Het is ontzettend snel gegaan met Nijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Dat is erg hard gegaan, je hebt alles gedaan wat je kon. Probeer voor jezelf ook even rust te vinden want dit is erg hectisch geweest. En het advies van Sanne sluit ik mij bij aan wat betreft Snuffel.Ā Heel veel sterkte met het verlies :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 We gaan snuffel afscheid laten nemen en daarna begraven. Ik gun Nijn haar rust en wil daarom geen autopsie. Dat zou ik zelf ook niet aan kunnen.Ik vraag me af waarom ik de eerste tekenen niet heb gezien. En ik weet wel waarom: terminale familie leden vergden al al onze energie en Nijn at en bewoog gewoon. Ik voel me zo rot..Ze is 6 jaar oud. Dat is toch niet oud? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Je hebt je best gedaan en alles gedaan voor je konijn.Dit kun je je in ieder geval niet verwijten.Konijnen zijn meesters in het verbergen van ziekte(s).Geef haar maar een mooi plekje.Sterkte met dit verlies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Misschien waren er helemaal geen tekenen. Het kan gewoon echt zo snel op zijn komen zetten, wat ze ook had, en zoals je wel weet zijn ze meesters in verbergen als er al langer iets was. Ga jezelf nou niet suf piekeren. 6 Jaar is niet heel oud maar ook niet een jong konijntje meer natuurlijk en dit had denk ik op iedere leeftijd kunnen gebeuren. Heel veel sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 In die richting bedoelde ik niet. Snuffel hing erg aan Nijn door zijn blindheid. Toch lijkt hij het gister al geweten te hebben..Ik geloof niet in iets besmettelijks. Ik denk echt dat haar allergie te veel werd en dat ze de mogelijke ec van snuffel heeft.Nijntje had al zo veel overwonnen.. Ik heb haar 2x eerder van de dood weg gehaald. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Och meis ik leef zo met je mee.Denk niet als ik dit of heb ik iets niet gezien.Je hebt goed voor je nijn gezorgd ben naar de dierenarts geweest enz.Heel veel sterkte ik leef met je mee.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 Snuffel snufte ff aan haar hoofdje en ging toen weer rijden. Ik heb hem eraf gehaald en hij ging weer. We hebben Nijn toen weg gehaald en ze ligt nu begraven. We gaan er een mooie Hosta bij planten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Heel veel sterkte! Je hebt er alles aan gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Je moet jezelf niets verwijten, je heb gedaan wat je kon doen. Konijnen laten nu eenmaal heel laat zien dat ze iets mankeren, en soms is het dan voor ons niet meer mogelijk het konijn te redden,Goed dat je Snuffel afscheid heb laten nemen. Je moet je gevoel volgen wat Snuffel betreft, ik snap dat het in zijn geval wellicht iets anders is. Als je merkt dat hij toch afhankelijk is van een maatje kan je voor een nieuw maatje gaan kijken. Maar dat is iets wat alleen jij kan bepalen. Ik snap dat je daar nu even niet aan wil denken, het is allemaal nog zo vers. Heel veel sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Proetski Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Wat afschuwelijk :( Heel veel sterkteĀ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Heel veel sterkte voor jou en voor Snuffel!Ā Ik sluit me bij de rest aan, je hebt alles gedaan wat je kon. Goed dat je Snuffel afscheid hebt laten nemen.Ā Ā Misschien kan je Snuffel iets geven waar hij lekker tegen aan kan liggen voor nu.Ā Sterkte met alles! Je krijgt nogal wat voor je kiezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Nou zeg, wat naar. Heel veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2015 Kan het een hersenbloeding geweest zijn?Ec vind ik zo raar, dat begint eerst in de ogen en ze heeft dit nog nooit eerder gehad..Ik heb me ff terug getrokken op bed. Wellicht kan ik mijn brood nodige slaap inhalen. De kat van mijn overleden oma kwam direct bij me en even later ook mn hond. Mijn vriend is overbezorgd. Ik geef zo enorm veel om mijn dieren, dit komt echt hard aan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten