Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Ze hebben wel zonder het tussen stuk beiden lang uit gelegen op hun eigen deel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Mss toch een stap terug? Scheiding erin en beiden op het andere deel?Of is dit normaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Zolang het niet op vechten aankomt zou ik ze hun gang laten gaan. Er moet toch bepaald gaan worden wie de baas is.Toen ik Pebbles aan Rakker koppelde, ging Rakker ook achter Pebbles aan. Ondanks het feit dat het op neutraal terrein gebeurde wilde hij toch laten zien dat hij de baas was. Ik heb ze toen zo gelaten, natuurlijk wel onder toezicht, en dat is goed gekomen.Dat ze nu beiden lang uit op hun eigen deel liggen is geen slecht teken. Dat gebeurde bij Rakker en Pebbles ook zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Ik zou ze nu niet scheiden, want dan moet je iedere keer weer opnieuw beginnen. Zolang ze elkaar niet de tent uitvechten is het goed. Laat ze nu lekker aan elkaar wennen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Snuf zijn oren hangen iets naar voren. Wat zegt dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Dat hij een nieuw konijntje ziet, hij vindt dit interessant en is alert. Geen slecht teken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Het lijkt wel alsof Snuf wil bepalen wanneer er contact is en dat dat alleen op haar deel mag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Ze wassen zichzelf en eten ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Snuf wil blijkbaar de baas zijn. Ja, er kan er maar eentje de baas zijn.Ā Dat ze zichzelf wassen en eten is geen slecht teken, er is toch sprake van ontspannen zijn. Ik vind het niet slecht gaan zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Klinkt goed hoor. Dat ze zich ook ontspannen genoeg voelen om te wassen ed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Hoe lang duurt deze fase? De dame lijkt nu te slapen in de door haar ontworpen hut. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Dat durf ik niet te zeggen, verschilt echt per koppeling maar reken sowieso op een aantal dagen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Dat durf ik ook niet te zeggen. Ze accepteren elkaar in ieder geval.Rakker en Pebbles hier waren ook niet gelijk klef, ze accepteerden elkaar maar van echte liefde was geen sprake. Sommige konijnen zijn direct klef, bij andere komt dit later. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Ok, hoe doe je dat dan in de nachten?Snuf was aan het eten op haar deel en ineens kwam de dame. Ze huppelde een rondje om hem heen en ging weer terug naar haar hut. Snuf bleef eten en negeerde haar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 In de nacht laat je ze ook gewoon bij elkaar. Als er nu nog geen gewonden zijn gevallen zal dat denk ik ook niet ineens gebeuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Ik vind het wel goed gaan zo, ze accepteren elkaar blijkbaar. Ik zou ze vannacht ook bij elkaar laten. Ze raken nu juist aan elkaar gewend, als je ze vannacht weer apart gaat zetten, moet je morgen weer opnieuw beginnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Het vrouwtje schuilt zich aldoor op in haar hutje, dus echt accepteren weet ik niet..Ik weet meer van konijnen voeding als van gedrag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Het is nu natuurlijk ook niet echt een 'konijnen-tijdstip'. Bij mij liggen er nu ook twee in hun schuilhokken ver weg van de andere twee. 's Nachts zijn konijnen veel actiever en wie weet beginnen ze het geknuffel vannacht wel, als jij lekker ligt te dromen over een geslaagde koppeling. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Het is nu natuurlijk ook niet echt een 'konijnen-tijdstip'. Bij mij liggen er nu ook twee in hun schuilhokken ver weg van de andere twee. 's Nachts zijn konijnen veel actiever en wie weet beginnen ze het geknuffel vannacht wel, als jij lekker ligt te dromen over een geslaagde koppeling.Gaan ze vannacht dan niet op elkaar rijden en mss aanvallen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Dat denk ik niet, als ze elkaar echt niet mogen hadden ze elkaar allang aangevlogen. Dat heb je zaterdag gezien bij het eerste konijn wat aan Snuf voorgesteld wordt. Ze zullen wellicht proberen te rijden, maar dat heeft te maken met rangorde. Maar dit hoeft niet altijd te gebeuren. Hier komen ze aan het eind vd dag altijd tot leven, dus bij jou wellicht ook, en dan kan je zien hoe het verder gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Ze zijn nu idd ongeveer een half uur wakker. Het gaat nu echt veeel beter. Snuf is in haar deel aan het eten, wassen en luieren, terwijl zij in zijn deel de boel inspecteert. Ze is zelfs al bovenin het hok geweest Snuf komt af en toe even bij haar kijken, maar zij schiet dan niet meer weg De dame heeft nog heel even aan een worteltje geknabbeld. Af en toe eet ze een sprietje hooi. Haar keuteltjes zijn nog steeds nat en klein, maar het zijn er wel iets meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Haha.. Ze is zo klein, dat ze onder het hok past!!!Wat denken jullie van de naam "Ukkie?" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Mooi dat het steeds beter gaat. Gewoon nu lekker bij elkaar houden, niet meer scheiden. Er zal misschien nog wel eens gereden worden, maar dat heeft met rangorde te maken. Dat doen ze hier ook nog wel eens, zowel bij mijn koppeltje als in de groep van 6. Zolang ze niet vechten laat ik het altijd zo. De dame zal zich steeds meer op haar gemak gaan voelen waardoor ze misschien ook beter gaat eten, en ook haar keutels dan wellicht beter gaan worden. Ben trouwens wel benieuwd wat haar naam gaat worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Terwijl ik typ dat ik benieuwd ben wat haar naam gaat worden, heb je een bericht geplaatst met de naam Ukkie.Hihi, wel een toepasselijke naam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Ik denk idd dat het wel goed gaat komen. Snuf lijkt idd wel de baas te zijn.Ergens vind ik Ukkie een rare naam, maar het past idd erg goed bij haar. Ik ben er nog niet helemaal uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten