Jill85 Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Vanmorgen toen ik de konijnen eten ging geven, zag ik dat Ruby geen eetlust had. Ze zit stil in een hoekje met haar achterpoten achter haar. Lekkere dingen wil ze niet. Ik heb al een afspraak gemaakt met de dierenarts om 6 uur ( vroeger kon niet v hun). Ze loopt wel nog rond en ligt tegen haar maatje aan. Ze gaat ook nog op de bak. Is er iets dat ik nu onmiddelijk kan doen? Gisterenavond herft ze nog biks gegeten.
Kolino Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Als je aan haar buikje mag komen zou je haar voorzichtig kunnen masseren. Verder zou ik het op het moment ook niet weten. Eerst maar afwachten wat de dierenarts kan vinden.Komt er nog wel wat uit als ze poept/plast, of is het alleen aandrang?
Jill85 Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Geplaatst: 26 april 2015 Geen idee eigenlijk. Ze zitten buiten dus ik weet niet welkw keutels van wie zijn. Hopelijk kan de dierenarts ze genezen.
Jill85 Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Geplaatst: 26 april 2015 Daarjuist even bij geweest en Ruby doet terug normaal. Ze eet en drinkt en is levendig. Ik heb de dierenarts nu afgebeld 1
Jill85 Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Geplaatst: 26 april 2015 Hoe zou dit komen dat ze eerst niet eet en een paar uur later doet alsof er niets aan de hand is. Ze heeft dit nog wel is en daar sta je dan bij de dierenarts met beschaamde kaken omdat ze nix mankeert.
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Dat snap je soms toch niet, het blijven rare beestjes die konijnen.Hier ook wel eens gehad hoor, paar uur later alsof er niets aan de hand is.Denk dan altijd dat wij dat ook wel eens hebben, gewoon even niet lekker.Misschien wel buikpijn, een keutel die dwars zit, wie zal het zeggen.
Jill85 Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Geplaatst: 26 april 2015 Ik weet bij mijn ex ram als hij zo doet is hij echt goed ziek. Zij dus blijkbaar niet of mss idd ff buikpijn en derna teug over
Aanbevolen berichten