Koosje Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Ik was, zoals zo vaak op een dag, bij Koos in de ren.Hij huppelde rond en ging even later op het toilet zitten.Zie ik een keer of 7 achterelkaar zijn bovenlijfje en kopje schudden op en neer.Het leek wel of hij de hik had.Kan dat bij konijnen.Daarna niet meer waargenomen.De zoekfunctie leverde niets op vandaar mijn vraag.
Gast Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Ik volg even, ik heb het wel eens vaker gezien
NaOomkuuHh Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Heb het ook een keer gezien bij jop. Hij lag en z'n buik trok af en toe ineen zoals je zelf ook doet als je hikt. Zonder geluid.
Lonja Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Ja ik heb het hier ook wel eens gezien. Gek genoeg altijd hetzelfde konijn en van de week nog ook terwijl hij zat te poepen, waardoor ik me nu afvraag of het wel de hik is dan. Maar zie het niet zo vaak.
Koosje Geplaatst: 24 april 2015 Auteur Geplaatst: 24 april 2015 Het was wel een koddig gezicht.Kijkend naar voren, 1 oor omhoog de andere wijzend naar links en dan hik, hik, hik achterelkaar zonder geluid te produceren.
Aanbevolen berichten