Jill85 Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Daarstraks kreeg ik een paniekerig telefoontje van de nicht v mijn vriend. Haar konijn was doodziek. Het kwijlde, spartelde op haar zij en lag meer dood d levend in haar hok. Ik zei dat ze onmiddelijk nr de dierenarts moest. Omdat ik toch een afspraak had v mijn cavia zei ik dat ze meekon. Zij zei dat dat niet mocht v hasr vriend. Die wilde de schup halen en het dooddoen! Ik was zoo kwaad! Ik zei als die bezwaar heeft d ge d mee nr de dierenarts gaat geef ik hem zelf een schup onder zijn gat. Mijn vriend was ook boos. Ik heb haar toch kunnen overtuigen om mee te gaan. Daar aangekomen werd ze onderzocht en de dierenarts vroeg hoe ver hij dasrin mocht gaan, want dat het wss wel iets zou kosten. Ze zei ook dat ze 7 weken geleden bevallen is. De dierenarts reageerde direct door ze een spuit calcium en infuus te geven. Hij kon niets garanderen. Gelukkig stemde ze toe, maar haar vriend gaat zoo boos zijn. Wss gast het iets v 60 euro kosten. Zijn reactie is dan weet ge hoeveel konijnen ge d voor kunt kopen. Grrrr sommige mensen!!!!
StamperPluis Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Jeetje zeg, hoe bizar hoe mensen over dieren kunnen denken. Het is niet te hopen dat deze gast zo later ook over z'n kind gaat denken. Als hij medische hulp nodig heeft gaat hij toch ook naar de dokter. Deze gast moet zich wel bedenken dat hij een dier geen medische hulp mag onthouden. Misschien maar beter als ze daar maar geen dieren meer in huis nemen.
elnienkjo Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ik verbaas me alleen al dat iemand zich de les laat lezen door zijn of haar partner :O. Misschien de volgende keer als hij ziek is ook maar voorstellen om een schup te pakken, zijn moeder heeft hem ten slotte ook maar gratis gekregen en een dokter kost alleen maar geld... 7
Kolino Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Hopelijk gaat het met de voedster al wat beter. Onvoorstelbaar hoe mensen soms over dieren kunnen denken :(
Ainariel Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Mijn man vond in het begin een dierenarts ook onzin, maar ik trok me er niks van aan en ging toch. Partners zijn gelijk en dit soort dingen verbieden vind ik belachelijk. Wij hebben hier een compromis die voor ons allebei werkt. Ik hoop dat alles goed komt met het konijn.
Jill85 Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Geplaatst: 21 april 2015 Gelukkig gaat alles goed met de voedstet. Ze mag straks naar huis. Raar dat calcium haar leven kon redden.
belleke Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Alweer wat geleerd.Wat hebben ze met die kleintjes gedaan? Ook de schup gepakt?Ik gruw echt van die soort verhalen en denk inderdaad dan van als hij crepeert van de pijn pakken we dan ook een schup?Maar ja als ik dit soort dingen uit spreek ben ik de gek extremist etc. Maar ik vind gewoon dat ieder leven waarde heeft uniek en bijzonder is.Knuffels Belleke
Aanbevolen berichten