Djohn Geplaatst: 2 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Update de kuur van de konijnen zijn klaar enze lijken weer gezond! Alleen die zere hakjes controleren En star in de gaten houden dat ze geen snot niest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Djohn Geplaatst: 3 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2015 Hallo iedereen, Ik zag net in een plantje van mij * weer zo klein wormpje.Nu komt het: ik bemeste alleen de groente plantjes. Waar wormpjes in zit zat een kamerplant in. Dus niet van de konijnen hoop ik.... Dus eigenlijks niets aan de hand lijkt het... toch zit dit mij niet lekker. Dus mijn vraag bestaan: er planten die konijnen ontwormen?Heeft iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
*MiCheLle* Geplaatst: 3 juli 2015 Delen Geplaatst: 3 juli 2015 Geen idee maar als je twijfels hebt kun je ook keutels inleveren bij de dierenarts voor een mestonderzoek die kan dan kijken of er wormen of eieren in de mest zitten.Maar met deze temperaturen komt er overal wel wat uitkruipen geloof ik dus niet bezorgd zijn hooor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Djohn Geplaatst: 6 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2015 Dat klopt daar heb je een punt heb nog niet na de dierenarts gegaan in de keutels nog niets gezien ik Let er nog wel op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten