Ga naar inhoud

vreemde symptomen...


BennieDeBunny

Aanbevolen berichten

Oke.... dat van 28 dagen wist ik ook niet.


Nee, Nijntje wilde hij niet behandelen zolang ze geen symptomen heeft.


Ik dacht dat ik haar ook iets zag doen met haar ogen op zondag avond, maar daarna heb ik het niet meer gezien.


Zij is verder ook helemaal gezond en vertoont helemaal geen klachten.


 


Bennie heeft inmiddels weinig controle meer over z'n evenwicht, en hij plast waar hij ook zit.


Ik heb alweer een schone handdoek erin gedaan waar hij nu op zit, maar die is zo meteen ook weer nat denk ik....


Echt heel vervelend voor die arme schat.


Ik hoop echt dat dit weer goed komt.... 


:hug:


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een potje banaan met appel moes-achtig spul gehaald, biologisch, zonder toegevoegde suikers.


Leek me wel goed.


En het viel inderdaad in de smaak. 


Ook heb ik wat wortel heel fijn gepureerd met een beetje water erbij, en daar wou hij ook wel wat van hebben,


Hij eet het van een eierlepeltje af. 


Daarna begon hij gister avond ook zelf weer witlof en wortel van de grond te eten. 


En vanochtend 1 brokje uit de hand.


 


Wel wordt zijn evenwicht steeds meer een probleem...


Z'n kopje staat best scheef, schever als toen ik naar de da ben geweest met hem.


En af en toe schiet hij als een ongeleid projectiel door de ren, en valt om.... heel zielig om te zien.... 


 


@Elnienkjo, ik heb je verhaal over jouw konijn met hetzelfde probleem van 2 jaar geleden gelezen.


Daardoor wordt er weer een hoop duidelijk voor me, en weet ik dat ik vol moet houden, omdat het dus best een tijdje kan gaan duren...


Het geeft me wel weer een beetje moed, wat ik wel nodig heb nu, want ik wordt hier zo triest van.... 


Bedankt voor de tips hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .