hazehartje Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Halloo, Ik heb 5 konijntjes, allemaal pooltjes en familie van elkaar .Ik vraag me af of ze te weinig wegen want het gewicht verschilt best wel. Heb net alle dieren gewogen:1770 gram, van dit konijn zijn de tanden getrokken2040 gram1540 gram1590 gram, van dit konijn zijn de tanden ook getrokken1700 gram wegen ze genoeg?
Christaaa Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Is lastig te zeggen zonder het konijn te zien. Een rasecht pooltje van 2 kilo is in elk geval niet te licht.
hazehartje Geplaatst: 14 maart 2015 Auteur Geplaatst: 14 maart 2015 Is lastig te zeggen zonder het konijn te zien. Een rasecht pooltje van 2 kilo is in elk geval niet te licht. Ik zal proberen eens foto's te plaatsen, als dat lukt
NaOomkuuHh Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Pooltjes horen 1 kilo te wegen. Dus of het zijn geen (ras) Pooltjes, of ze zijn te dik. Bij een konijn hoor je de ruggengraat en ribben te kunnen voelen, maar ze mogen niet uitsteken. Ik ben wel benieuwd naar de foto's.
Dollie Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Pooltjes horen 1 kilo te wegen.Dus of het zijn geen (ras) Pooltjes, of ze zijn te dik.Bij een konijn hoor je de ruggengraat en ribben te kunnen voelen, maar ze mogen niet uitsteken.Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Of het zijn non-dwergen, of het ze komen van een fokker die graag grote dieren ziet.. Ik zou niet direct overhaaste conclusies trekken wel lijkt me met dit gewicht de kans groot dat het inderdaad niet om Pooltjes gaat.
Aanbevolen berichten