MaritS Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Zo nu en dan kom ik wel eens een wit keuteltje tegen. Ik vroeg me af wat dit betekende. Iemand die mij dit kan vertellen?
ricksem Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 ik zie ze ook wel eens, ik denk dat het door de urine komt maar weet het eigenlijk niet zeker
LuneSolaire Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Dit kan van alles zijn. Zitten er witte wormpjes in? witte haartjes die er tussendoor zitten? oude keutels die al een beetje indrogen? is het slijm van gas? Of heb je mineraalblokjes hangen en kan het teveel calcium/zout zijn? (dan moet je dit ook in de urine vinden) Je kunt namelijk heel veel aflezen uit de ontlasting van je konijntje
Laniboekje Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Als ik die vind zijn het vaak oude keutels die ik bij een eerdere bezembeurt gemist heb
MaritS Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Geplaatst: 5 maart 2015 Rabbitcity, geen wormen, geen witte haakjes het is gewoon alsof de keutel is wit geverfd xd, niet slijmerig ze zijn gewoon droog, en ik heb zeker geen mineraalblokjes hangen! Dus ik denk dat het dan gewoon oude keutels zijn?
Laniboekje Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Klinkt mij als oude keutels in de oren. Haha, wat een uitspraak.
ricksem Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 bij mij zijn de witte keutels ook meestal de onderste dus idd de oudste
LuneSolaire Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 dan denk ik inderdaad ook dat ze 'niet meer zo vers' zijn niks om je zorgen over te maken dus
Lienappelsien Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Keutels zijn soms wit omdat ze 'oud' zijn (beschimmeld?), maar soms zijn ze niet oud en lijkt er een kloddertje witte verf op te zitten. Dat is dan van de urine/sproeien. 1
Aanbevolen berichten