Dipsy Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 hallo,Er is ondertussen een nieuw vriendje voor Dipsy gekomen. Hij heet bailey en is nog erg jong (7 weken) door omstandigheden vroeg weg bij de moeder.Echter hij plast rood, roze...Hij kreeg eerst gemengd voer en nu Ss.Wilgen heb ik er allemaal uitgehaald alleen krijgt hij soms hooi met rozenblaadjes of zoiets???Hij eet drinkt rent maakt binkies enz.Alleen die plas dus.....Dipsy plast gewoon normaal moet ik hier iets mee?
Gast Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Kan inderdaad door de wilgentakken komen, en door sommige soorten fruit voor zover ik weet. Ik zou me niet zoveel zorgen maken, zie het hier ook na wilgentakken geven
Dipsy Geplaatst: 2 maart 2015 Auteur Geplaatst: 2 maart 2015 Ja maar heb de wilgentakken er nu al 2 dagen uit.En heb hem nog niet anders zien plassen. En dipsy plast wel gewoon normale kleur......
Gast Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Je zou evt urine op kunnen vangen (in een schone bak zetten, bijv reismand, wachten tot ie plast, dit opzuigen met een spuitje) en dan naar de dierenarts kunnen brengen voor een urine onderzoekje. Kijken wat daaruit komt. Urine van konijnen verschilt vaak van kleur, maar bovenstaande zou dan het eerste zijn waar ik aan denk om te doen.
Dipsy Geplaatst: 2 maart 2015 Auteur Geplaatst: 2 maart 2015 Neegewoonniet dat ga ik dan ook doen. Alleen ik dacht ik vraag het hier toch eens benieuwd naar de meningen
Gast Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Snap ik, logisch hoor, daar is het forum ook voor denk ik dan Zou van tevoren wel even bellen naar je DA, weet niet hoe dat zit bij de jouwe, maar bij mijn dierenarts moet ik altijd vooraf even bellen voordat ik de urine breng.
Aanbevolen berichten