Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Er is ondertussen een nieuw vriendje voor Dipsy gekomen. Hij heet bailey en is nog erg jong (7 weken) door omstandigheden vroeg weg bij de moeder.Echter hij plast rood, roze...

Hij kreeg eerst gemengd voer en nu Ss.

Wilgen heb ik er allemaal uitgehaald alleen krijgt hij soms hooi met rozenblaadjes of zoiets???

Hij eet drinkt rent maakt binkies enz.

Alleen die plas dus.....

Dipsy plast gewoon normaal moet ik hier iets mee?

Geplaatst:

Kan inderdaad door de wilgentakken komen, en door sommige soorten fruit voor zover ik weet. Ik zou me niet zoveel zorgen maken, zie het hier ook na wilgentakken geven

Geplaatst:

Ja maar heb de wilgentakken er nu al 2 dagen uit.

En heb hem nog niet anders zien plassen. En dipsy plast wel gewoon normale kleur......

Geplaatst:

Je zou evt urine op kunnen vangen (in een schone bak zetten, bijv reismand, wachten tot ie plast, dit opzuigen met een spuitje) en dan naar de dierenarts kunnen brengen voor een urine onderzoekje. Kijken wat daaruit komt. Urine van konijnen verschilt vaak van kleur, maar bovenstaande zou dan het eerste zijn waar ik aan denk om te doen. 

Geplaatst:

Snap ik, logisch hoor, daar is het forum ook voor denk ik dan :)

Zou van tevoren wel even bellen naar je DA, weet niet hoe dat zit bij de jouwe, maar bij mijn dierenarts moet ik altijd vooraf even bellen voordat ik de urine breng.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .