Iloveanimals Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Het valt me op de de buitenkonijnen nu minder eten. Vorig jaar hadden ze ook zo'n periode van minder eten. Is dit herkenbaar bij iemand?
Kolino Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Kun je een link leggen tussen minder eten en in de rui zijn? Wel goed om in de gaten te blijven houden natuurlijk.
Iloveanimals Geplaatst: 27 februari 2015 Auteur Geplaatst: 27 februari 2015 Ja we houden het zeker in de gaten. Het zou inderdaad aan de rui kunnen liggen
Evee Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Het zou door de verhaarperiode kunnen komen. Houd ook goed de keuteltjes in de gaten, als ze veel haar binnen krijgen kunnen ze verstopping krijgen. Als de keuteltjes kleiner worden weet je dat dat het geval is. Ik weet niet of ze erg verharen, maar anders wil regelmatig borstelen nog wel eens helpen ze er sneller door te krijgen.
Iloveanimals Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Geplaatst: 1 maart 2015 Ik heb ze laatst een beetje geplukt en gekamt alleen nu heeft een een beetje een kale plek. Er zit dus nog geen nieuwe vacht onder.
Zomer88 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 bij mij eten ze sinds 2 weken een stuk minder hooi (van dagelijks 2 keer bijvullen tot eens in de paar dagen) en drinken ze veel minder water. Ben al bij DA geweest en lijkt verder goed te gaan. Biks en groen eten ze nog wel erg goed. Misschien is dit ook zo'n periode. Het is me nooit eerder opgevallen.
Aanbevolen berichten