Ga naar inhoud

Clicquot heeft wondje op rug-herkennen verschil entreactie of wondje?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een abces kan heel hard groeien ja.....

Wat doe jij trouwens om 3u achter de pc ???????

Schade inhalen ? :bunny:

Mijn hersenen lezen overigens steeds iets héél anders bij 'entreactie'

Geplaatst:

Om 3 uur, het is hier nu 17.10u.... bij jou niet? :lol:

Ben braaf gaan werken hoor :) Alleen wat vroeger thuis dan gepland omdat mijn rug opspeelde... En ja schade aan het inhalen :lol:

Wat lezen jou hersenen dan precies....?

Geplaatst:

Ik zou het inderdaad ook effe aankijken, Caroline, als het niet groeit. Als het verdwijnt over een dag of 10, dan was het een entreactie en anders is het nog tijd genoeg om in te grijpen.

Wat ik ook wel een keer bij toendra heb gehad, is een panniculitis, dat was een ontsteking van het onderhuidse vetweefsel, waarschijnlijk als gevolg van een beet of zo. Dat is toen wel onder narcose weggehaald omdat het echt wel een grote bol was. Dat verhaal staat hier ook wel ergens op BB.

ZaZa, ik vraag me ook wel af wat jouw hersenen lezen hoor...

(het valt me trouwens op dat je de verantwoordelijkheid totaal afschuift op je hersenen hahahahaha - sorry, ik ben psycholoog in opleiding he, ik word hier klaargestoomd op stage....)

Geplaatst:

Ben weer wakker....had net al een pilletje genomen voor mijn rug en was blijkbaar niet goed meer wakker....

Dus euh...zal ik je het adresje van een goede camping doorsturen?

Geplaatst:

Caroline, ik weet dat jij je konijnen (lievelingen) goed in de gaten houdt....daarom zou ik zeggen bijt nog even op je tanden want ik denk ook dat dit gewoon een reactie is op de spuiten.

Dit kan inderdaad na een week een reactie geven.

Geplaatst:

Het bultje is ondertussen nauwelijks nog een bobbeltje. Kleiner en spitser geworden. Er zit nu wel een serieus korstje op. Ik ga er dus van uit dat het idd een entreactie was.

Gast xXliesjuhhhXx
Geplaatst:

Mijn Konijn Zie Topic *Click*

had eerst ook een bultje maar die was na een paar weken weg maar nu zit Rond diezelfde plek ik weet niet precies of het op de plek van het bultje zat maar wel in de buurt. daar zit nu een wondje en daar heeft die heel erg last van, het jeukt heel erg.

hij had ook precies zo'n zelfde bultje als je op de foto liet zien en het was ook een paar dagen na de inenting.

Geplaatst:
Het bultje is ondertussen nauwelijks nog een bobbeltje. Kleiner en spitser geworden. Er zit nu wel een serieus korstje op. Ik ga er dus van uit dat het idd een entreactie was.

Wie zei er ook alweer : "Wacht nog even af want dit is teveel toeval zo na een weekje na een spuit ?" :whistle::angel:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .