MaritS Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Ik kwam vanochtend thuis en zag ineens een heel stuk weggegeten uit de onderbak. Ze knabbelde wel vaker even aan de bak maar er is nu ineens een gigantisch stuk weg.Moet ik me zorgen maken? Ze eet nog wel gewoon. Evt sisaral drops geven ofzo?
Lienappelsien Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Dat is best een stukje. En het is echt 'weg'?Ik zou eerst even bellen naar de dierenarts voor je iets van medicatie geeft.
MaritS Geplaatst: 26 februari 2015 Auteur Geplaatst: 26 februari 2015 Jaa het is weg, als in opgegeten dus..Ik zal zo even de dierenarts mailen ja..Verstandig om de onderbak eruit te laten?Vind het een beetje gek dat ze nu ineens zo'n mega stuk heeft weggegeten. En ook alleen op die plek. De andere onderbak laat ze ook gewoon met rust.
Bart lover Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Als het kan zou ik voor nu de onder bakken eruit laten zodat ze niet nog meer eet.Misschien is het verstandiger om te bellen zodat je direct iemand aan de lijn hebt?Mijn konijnen kiezen ook vaak een bepaalt hoekje uit om te knagen terwijl ze de rest van het hok met rust laten. Misschien probeert ze zich een weg naar buiten te knagen of verveelt ze zich.
MaritS Geplaatst: 27 februari 2015 Auteur Geplaatst: 27 februari 2015 Ik heb er iets voorgezet en nu knaagt ze niet meer gelukkig. Op advies van de dierenarts sisaral drops gegeven. Ze is de hele tijd gewoon levendig en een vreetzakkie gebleven dus denk dat er niks aan de hand is gelukkig.
Lienappelsien Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Dan komt het er waarschijnlijk gewoon weer uit. Niks gezien in de keutels? Al valt dat zwarte natuurlijk niet zo op.
MaritS Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 Ze had wel hele pikzwarte keutels en beetje diarree achtig 1 keer. Misschien dat dat het was. Verder keutelde/keutelt ze normaal.
Lienappelsien Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Die diarree zou natuurlijk ook van de cisaral kunnen komen Nou ja, het zal nu wel een eind weg zijn toch?
Aanbevolen berichten