Valcan Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Orphelien haar oortjes hangen over, zo de topjes, terwijl ze normaal heel mooi rechtop staan. Vind het wel grappig om te zien, maar dit is toch niet normaal? Moet wel zeggen daarnet toen ze pas weer beneden in de living zat zetten ze die wel mooi recht, en daarna gingen de topjes weer overhangen. Weet iemand waarom ze dit zou doen?
Judeksa Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Alleen de topjes van de oren laat ze hangen? Geen idee, dat heb ik nog nooit meegemaakt of van gehoord. Wel kan het zo zijn als een konijn zijn hele oor laat hangen (langere tijd) dat het een teken kan zijn van een oorontsteking, dat heeft 1 van mijn konijnen toen gehad. Hij leek toen net een hanghoor konijn terwijl hij dat niet is.
Valcan Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Geplaatst: 16 februari 2015 Het is echt enkel de topjes die zo sullig overhangen. Zal morgen eens een foto proberen maken ervan.
Lonja Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Had mijn ram ook op een bepaalde leeftijd, toen was het de ene keer wel en de andere keer niet. Is een paar weken geweest en toen weer weg gegaan en nooit meer terug gekomen. 1
Aanbevolen berichten