bootjuuu Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 De titel zegt het al. Mijn konijn lijkt of hij aan het niezen is. Het klinkt wel zo. Kan dat? Is hij verkouden?
Sanne1993 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Ik verplaats dit topic even naar gezondheid Het kan zijn dat het hooi of de bodembedekking wat stoffig is dt hij daarvan niest, maar als hij het blijft doen zou ik zeker even langs de dierenarts zijn, want dan zou het eventueel snot kunnen zijn en daar kan hij behoorlijk ziek van worden.
Kolino Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Niks meer aan toe te voegen. Als je in de zoekfunctie snot invoert kom je meer topics tegen die hier over gaan.
Zomer88 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 De mijne had dit ook een tijde. Geen natte neus ofzo verder. Toch even langs da gegaan en die dacht ook aan allergie voor stof in het hooi. Nu hooi van de boer, is minder stoffig. Weet niet of het daardoor komt maar geen last meer
LuneSolaire Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Een van mijn konijntjes heeft het soms met Vitakraft hooi met pepermunt smaak. Misschien is het luchtje te scherp (zoals ikzelf soms heb met menthol zakdoekjes). Maar anders indd snot en dat is absoluut niet als een mensenverkoudheid, dus hopelijk is het een allergie.
Aanbevolen berichten