eveliien-x Geplaatst: 17 november 2007 Delen Geplaatst: 17 november 2007 Ik ging denet naar Co en er zat soort wit spul in zijn oog, een heel klein beetje, beetje zoals wij slapertjes hebben maar dan toch net iets meer. Wat is dat? Zelf denk ik aan een ontsteking. Hij is ingeent en heeft er verder geen last van. Gister was er ook niets aan de hand. Weet iemand wat dat is? Dank je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eveliien-x Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Iemand?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eveliien-x Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Hij eet en drinkt nog wel gewoon.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 17 november 2007 Delen Geplaatst: 17 november 2007 je zegt het zelf al he slaap in de ogen kan een konijn ook hebben gewoon even met gekookt water dat afgekoeld is schoonmaken als je denkt dat het echt ontstoken is . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 17 november 2007 Delen Geplaatst: 17 november 2007 of je maakt een foto er van.Of je gaat naar de da. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eveliien-x Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Ik vertrouw het niet 100% dus bel zo even de da. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 17 november 2007 Delen Geplaatst: 17 november 2007 Dat had mijn konijn ook, bleek het een ooginfectie te zijn. Er bleef nl maar van dat spul opkomen. Heb antibioticadruppels meegekregen, paar dagen gedruppeld en het was over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eveliien-x Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Oke, hopelijk dat het dat is! De dierenarts nam niet op vandaag (iets van 100x geprobeerd!) dus rij er maandag na school wel even langs of ik savonds even mag langs komen, zolang hij blijft eten en drinken en er geen last van heeft en normaal blijft doen kan het wel tot maandag wachten, anders ga ik eerder naar een andere ergens in the middle of nowere. Maar ik heb het rond om zijn oogje even voorzichtig afgedaan en verder niet aan zijn oogje of er dichtbij in de buurt gekomen. Dus we horen maandag wel wat het is:bunny3:! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten