lenkas Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 beste bbers Deze week was snuffie echt niet normaal, ik ben naar de dierenarts gegaan,de DA heeft haar onderzocht en gezien dat ze weer haakjes heeft aan haar tandjes+ een rot tandje dat er eigenlijk uit moet, Maar ook heeft hij vast gesteld dat Snuffie hart problemen heeft . Ze moet nu verschillendepilletjes pakken en nieuwe onderzoeken laten doen. De DA wilt haar tandjes niet doen en heeft daarvoor ook medicatie gegeven. Ik heb haar binnen gezet , samen met haar vriendje ( kunnen het trouwens goed vinden met Jefke en Jesse ) maar swat , wat moet ik nu doen? Wat kan ik doen? Heeft er iemand dit al meegemaakt?Ik wi natuurlijk niet dat Snuffie pijn heeft . Ze is trouwens al 7 jaar
StamperPluis Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Is als duidelijk wat voor hartproblemen Snuffie heeft? Ik heb zelf nu een konijn (Roos) met een iets vergrote hartspier, en een ander konijn (Pluis) van me heeft ook een vergrote hartspier gehad. Bij Pluis is er een echo gemaakt. Ik moet zeggen dat ik dit toch een enorme belasting voor het konijn vind. Pluis kreeg medicatie (Vetmedin) voor haar hartprobleem.Bij Roos doen we op dit moment niets. De iets vergrote hartspier is bij toeval ontdekt. Omdat ze er geen last van heeft, vind de dierenarts het niet nodig er iets mee te doen.
lenkas Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Snuffie sukkelt wel vaker met haar tandjes enzo maar door haar ouderdom heeft ze dit steeds vaker. Morgen moet ik haar binnen brengen voor onderzoeken dan had de DA tijd. Ze heeft al wat witloof gegeten en wat biks ,
Aanbevolen berichten