Berber Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Hallo allemaal,Sinds een aantal dagen is de kleur van Flip zijn neus niet meer mooi roze. Het is een beetje paars, lijkt wel alsof hij niet voldoende zuurstof krijgt. Hij eet goed, drinkt goed, ademt normaal. Merk verder eigenlijk niks aan hem. Moet ik me zorgen maken?
femmeke Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Kun je misschien een foto plaatsen? Ik denk dat dat voor de beeldvorming beter is. Klinkt iig wel erg apart
Berber Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Geplaatst: 8 februari 2015 Uhm Hoe moet ik dat doen? Ja apart is het zeker
Domino Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Kijk ook eens naar zijn slijmvliezen als je wil. Hoe zien die eruit?
Lonja Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Domino, heb je autocorrect aanstaan of bedoel je echt slijmvliezen? Hoe zou je in hemelsnaam naar de slijmvliezen kunnen kijken in de neus? Slijmvliezen zitten in de binnenkant, daar moet je dierenarts voor zijn.
Domino Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Die zitten toch ook in je mond. En het tandvlees enzo, dat bedoel ik eigenlijk, Het is zondag he.... net wakker....
Lonja Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Ah, geeft niks, dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat je de slijmvliezen in de neus bedoelde omdat de neus blauw is.
Domino Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Als er een zuurstof probleem is kun je dat ook aan het tandvlees zien, maar dat weet je volgens mij wel En daar doelde ik dus op, om dat te checken. 1
Lonja Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Nee dat wist ik eigenlijk niet... Wel blauwe lippen. Maar als er blauwe lippen zijn ligt het konijn waarschijnlijk al op apegapen
Berber Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Geplaatst: 8 februari 2015 Haha, in zijn neus kan ik niet kijken nee.. zijn neus en lippen zijn paarsig, de binnenkant van zijn bek ziet er wel weer normaal uit voor zover ik kan zien. Morgenochtend bij meer daglicht maak ik even een foto!
Lonja Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 In dat geval zou ik morgenochtend meteen de dierenarts bellen. Als alleen zijn neus blauw is dan zou je nog kunnen denken aan een bloeduitstorting, maar als de lippen ook al blauw zijn dan zou ik na laten kijken of het inderdaad geen ernstig zuurstofgebrek is.
Domino Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Hij ademt wel gewoon normaal? En eten en drinken?
Berber Geplaatst: 10 februari 2015 Auteur Geplaatst: 10 februari 2015 Foto plaatsen lukt niet helaas. Ja hij eet en drinkt wel normaal. Komt wel fit over.. heel vreemd!
Aanbevolen berichten