Ga naar inhoud

Natte neus


kb1988

Aanbevolen berichten

Sinds ik Okki heb, heeft ze een best wel natte neus. Dit eigenlijk onveranderd geweest en aangezien mijn vorige konijnen dit niet hadden, vroeg ik mij af of dit misschien iets kan zijn.


Het is volgens mij geen snotneus, want het is eigenlijk haast niet te zien, alleen te voelen zodra ze aan je ruikt van dichtbij. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had mijn Rakkertje ook. Naar de dierenarts mee geweest en snot was het niet. Hij zou allergisch kunnen zijn geweest voor stof en daar neusuitvloeiingen van krijgen. Dus hooi natmaken, geen stoffige bodembedekking etc. Achteraf heeft het bij hem aan de kiezen gelegen.. Toen hij niet meer at, dacht ik direct aan haken. Dat bleek het ook te zijn. Hij was pas 2, maar overleed tijdens de ingreep. Hij was al te verzwakt. Zijn bekje bleek echt een puinhoop. Mijn advies is dus ook: Ga naar je dierenarts! Misschien is het bij Okki wel wat anders hoor, maar mocht het hetzelfde zijn, ben jij in elk geval wel op tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .