Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste bbers 

van ochtend heb ik het hok uit gekuist en toen zag ik dat het hok super vuil is , 

wat normaal niet het geval is . Paco zat de hele tijd rustig en wou niet direct eten.

Toen heb ik hem opgepakt en zag dat zijn achterpootjes+ staart nat zijn en het stinkt geweldig.

Ik denk aan urinebrand , miss doordat hij ook iets heeft aan zijn tandjes? Hij wordt pas volgende week

geopereerd , vroeger ging het niet. Wat moet ik doen? Moet ik hem binnen zetten en wassen ? 

Of gewoon buiten laten en niet wassen? 

alvast bedankt 

grt lenkas

Geplaatst:

Ik ken tandproblemen niet als oorzaak van urinebrand. Er zijn verschillende aandoeningen die het kunnen veroorzaken. Ik zou er wel even mee naar de dierenarts gaan.

Voor nu wel zorgen dat hij droog wordt of binnen zetten, want het is wel erg koud nu, voor een nat konijn.

Geplaatst:

Ik had dernet al naar de DA gebeld en hij zei dat hij waarschijnlijk komt door die tandproblemen.

De DA heeft het enorm druk en ik kan er pas dinsdag naar toe... Ik moet hier dan wel eerst wat verzetten,

want Jef zit ook nog binnen , en als ik Paco binnen zet moet ik Luna ook binnen zetten? Moet ik hem 

proper maken? want hij stinkt echt enorm

Geplaatst:

Ik zou ze inderdaad bij elkaar houden en samen binnen zetten. Je kan hem inderdaad met zijn billen in lauw water wassen, dan daarna goed drogen. Zet ze als hij opgedroogd is samen in een koele ruimte binnen.

Ik kan werkelijk niet bedenken hoe tandproblemen voor urinebrand kunnen zorgen. Jammer dat de dierenarts dinsdag pas tijd heeft.

Geplaatst:

hij is gewassen en zit lekker in de veranda,ik moet enkel zien dat jef niet mee naar de veranda glipt.

Hij heeft zijn groentjes net helemaal gegeten en is net aan het slapen in ons zeteltje ( heb er een dekentje op gelegt)

Luna is de ruimte aan het onderzoeken 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .