elle64 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Hoi allemaal,Ik ben Elle vh konijn snoes vd topic haren in de maag.Ik wil graag jullie menin over t volgende.Snoes heeft nu al meer dan. 3 weken ciseral, metoclopramide en metacam.En infacol en laxeer.Ze keutelt nu wel iedere dag, maar ik zie dat ze nog steeds pijn heeft.Ze gaat nog steeds niet languit liggen, en haar oren staan gespannen naar achteren.As maandag ga ik terug naar de DA, en vraag een bloedonderzoek?Dit omdat ik denk dat ze n Buikontsteking heeft.Er is al n foto gemaakt vd buik, maar daar kon de DA geen ontsteking op zien?Een maagoperatie , heb ik begrepen, v jullie, is geen optie, maar er moet iets gebeuren, want ondanks 2 maal daags 2 druppels metacam heeft ze pijn.Iemand advies,?Gr. Elle
Sanne1993 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Misschien kun je een hogere dosering metacam geven of een andere pijnstiller (carprofen). Verder inderdaad zorgen dat de oorzaak van de pijn achterhaald wordt en aanpakken.
belleke Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Ik las eens dat je met een foto niet alles kunt zien. Misschien kunnen ze een echo maken. Als het een rustig konijn is zou het misschien zonder narcose kunnen?Misschien inderdaad een andere pijnstiller geven?Sterkte en knuffels Belleke
Domino Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Ik heb inderdaad ook eens een echo laten maken bij een konijn wat steeds buikproblemen had, zij kon zonder narcose worden onderzocht toen. Misschien is dat inderdaad nog een optie.
elle64 Geplaatst: 24 januari 2015 Auteur Geplaatst: 24 januari 2015 Hoi trouwe ziel en Langorenfan,Wat is t verschil tussen een foto of een echo mbt wat je wel of niet kan zien.Gr. Elle
elle64 Geplaatst: 24 januari 2015 Auteur Geplaatst: 24 januari 2015 Langorenfan, Wat kwam er uit de echo ivm de buikproblemen v je konijn.Gr. El
Domino Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 Die man dacht dat ze een ontsteking in haar darm had omdat die verdikt was op een plaats. Ze heeft daarop een ab kuur gehad. Maar dat is echt al heel wat jaartjes terug. Met een echo kunnen ze bepaalde weefsels beter bekijken dan op een foto.
Aanbevolen berichten