PipKonijn Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Hallo allemaal, Mijn konijntje heeft sinds een paar dagen het volgende bultje wat een soort uitstulpinkje is van de huid. het lijkt wel een beetje op een menselijk wratje, soort wild vlees. (foto uploaden lukt niet!) Wat vinden jullie hiervan? Zou het iets ernstigs kunnen zijn? De dierenarts kon weinig raad geven (telefonisch).... Ze eet en drinkt nog wel normaal, ik mag eraan zitten en ze is nog even gezellig! Groetjes
bunbun beauty Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Misschien even die foto doormailen naar de da? Als het een goeie foto is kan die je vast wel vertellen of je even langs moet komen of niet.
femmeke Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Het is een vrouwtje he? Waar zit dat dingetje dat je gevoeld hebt? Als t op de buik zit is de kans groot dat het gewoon een tepeltje is 1
kb1988 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Een foto uploaden kan ook nog extern via http://www.tinypic.com 1
PipKonijn Geplaatst: 23 januari 2015 Auteur Geplaatst: 23 januari 2015 Ik voel me echt een sukkel, maar denk dat het een tepel is! Houd het met grootte even in de gaten maar vond er nog een. 3
femmeke Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Haha maakt niet uit, ik was ook de eerste keer verbaasd dat ik een tepeltje voelde
Lienappelsien Geplaatst: 26 januari 2015 Geplaatst: 26 januari 2015 Haha ik heb dat bij mijn voedster ook wel eens gevoeld.Misschien een rare vraag, maar kan je die bij rammen ook goed voelen? Of voel je ze bij voedsters beter als ze wat hormonaal zijn of zo? Ik heb bij het lezen over het beoordelen van het geslacht van konijnen namelijk nooit gelezen "of voel of je tepeltjes goed kan voelen, dan is het een voedster"
Kolino Geplaatst: 26 januari 2015 Geplaatst: 26 januari 2015 Ik durf het niet te zeggen eigenlijk. Ik heb wel eens een friemeltje tussen de haren gevoelt bij een ram. Eerst dacht ik huh, wat is dat, tot ik aan de andere kant ook ging voelen en daar zat het ook. En toen viel het kwartje, tepeltjes Misschien dat iemand het eens kan vergelijken hihi 1
femmeke Geplaatst: 26 januari 2015 Geplaatst: 26 januari 2015 Ik heb werkelijk nog nooit bij een rammetje tepels gevoeld. Ik weet wel dat mijn huidige dametje er 10 heeft! Arm ding gelukkig geen babies voor haar zou nogal een klus zijn gok ik 1
Aanbevolen berichten