hemmel Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Hoi allemaal, Ik ben net erg geschrokken. Hazel legt elke seconde haar hoofd achterover. Ze is er intussen mee gestopt. Ik mag over een uur bij de dierenarts komen. Helaas niet kk.Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb net even gelezen wat er gebeuren kan.Potverdorie. hemmel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Oei, heeft ze dan ook adem tekort? En doet ze nu weer helemaal normaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Oohjee dat klinkt niet fijn, hopelijk valt het mee, succes voor zo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Hazel heeft waarschijnlijk EC, maar het zou achteraf ook neurologisch blijken te zijn, bijvoorbeeld epilepsie.Ze is helemaal onderzocht. Ogen, oren, longen, hartje, buik, poepegaatje, temperatuur allemaal in orde.Ze heeft een prik met antibiotica en corticosteroiden gehad. En nu allebei elke dag Panacur, een hele maand.Ze eet en speelt en ze ziet er niet 'scheef' uit. Ik hoop dat ze niet zieker wordt. Ik wou net komende week een grotere ren maken. Maar even mee wachten? Dat gaat stress geven. En ik moet dan hem in februari al direct ontsmetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Heel veel sterkte en hopelijk komt het niet terug. Ik zou inderdaad naar even wachten met de ren ja, stress kan zoveel invloed hebben bij EC. Veel beterschap, echt zuur! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten