Kolino Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Geluid is in die zin positief dat er wel weer wat beweging in lijkt te komen. Normaal wil je het niet horen, maar nu vind ik het wel hoopgevend. Misschien zo nog een massage geven als hij dat toelaat. Kun je meteen even voelen of je al wat beweging waarneemt. Sta niet raar te kijken als de eerste poep raar van vorm is of naar ruikt.
MandyChi Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Geplaatst: 18 januari 2015 Jeetje wat een opluchting. Hij sprong net in zijn hok en begon van het hooi te eten. Ook vond ik gelijk wat poep. Inderdaad raar van vorm wat je zei. Ik ben zo blij dat dit zojuist is gebeurd.. ben zo bang geweest om hem te verliezen.
Zeeuwsnijntje Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Goed gedaan! Fijn dat er nu flink verbetering in zit 1
Kolino Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Ow wat goed Kan me je opluchting goed voorstellen
Domino Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Het is soms zo raar, maar soms lijkt Cisaral net dat ene duwtje te geven waardoor de boel weer gaat werken. Of dat nu echt zo is of dat dat nou iedere keer toeval is dat weet ik niet. Maar het valt me wel op.
MandyChi Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Geplaatst: 18 januari 2015 Hij voelt zich wel weer het mannetje hoor geloof ik. Gelukkig! Moet ik nog wel doorgaan met de Metacloral en Cirosal?
noessa Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Ja ik zou sowieso tm morgen doorgaan met de medicijnen voor de zekerheid
Christaaa Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Hij voelt zich wel weer het mannetje hoor geloof ik. Gelukkig! Moet ik nog wel doorgaan met de Metacloral en Cirosal?Ilijkt me ook een vraag voor de dierenarts
MandyChi Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Geplaatst: 18 januari 2015 Ja weet ik wel. Maar kan toch niet blijven bellen? Ik heef het hem vanavond nog en dan bel ik morgenochtend wel weer. Het gaat nog steeds goed met Chi. Heel erg bedankt allemaal. Ook namens Chi. Vond het fijn om mn zorgen te kunnen delen.. stond ik er toch niet helemaal alleen voor. Topic kan dicht wat mij betreft!
Christaaa Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Ja weet ik wel. Maar kan toch niet blijven bellen? Ik heef het hem vanavond nog en dan bel ik morgenochtend wel weer. Het gaat nog steeds goed met Chi. Heel erg bedankt allemaal. Ook namens Chi. Vond het fijn om mn zorgen te kunnen delen.. stond ik er toch niet helemaal alleen voor. Topic kan dicht wat mij betreft!Dat lijkt mij een goede oplossing.
Kolino Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Lijkt me een strak plan, gewoon vanavond doordoen en dan morgen ff bellen hoe of wat
Domino Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Ja ik zou wel even doorgaan tot hij weer helemaal goed eet en poept. Anders is er misschien een kans dat het weer terugkomt.
Lienappelsien Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Fijn dat hij weer opknapt Metacloral krig je toch ook meestal maar voor een dag of 3 mee van de dierenarts? (zo werd het bij mijn konijnen in ieder geval voorgeschreven)
Aanbevolen berichten