Valcan Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Geplaatst: 5 februari 2015 Ik vrees dat er voor Flappy geen neutrale plaats is in huis, ze is hier al 2 jaar en mag gewoon overal lopen... Ze gaat mee op onze kamers om te ravotten ook eigenlijk.. Maar ik ik ga niet opgeven, We hebben het weesnijntje nu ook en zou ze graag alldrie samen hebben... Maar ik ga op de juiste plaats een topic openen ;-)
Lienappelsien Geplaatst: 5 februari 2015 Geplaatst: 5 februari 2015 Ah, ok. Zo te horen zou het wel beter zijn om op neutraal terrein te koppelen. Dat is sowieso altijd aan te raden, maar bij voedsters meestal ook meer dan bij rammen (voedsters zijn over het algemeen territorialer) en je hebt al gemerkt dat Flappy zich erg sterk voelde. Zij wil haar territorium verdedigen, dat helpt niet mee in een koppeling. Is ze ook in de badkamer geweest? En anders misschien bij familie of kennissen (ook niet ideaal natuurlijk). Maar voor het slagen van de koppeling lijkt het me heel belangrijk. Is het nieuwe konijntje een voedster? En hoe oud is die nu?Geeft het nieuwe konijntje je dochtertje wat afleiding voor de dood van Valcan?
Lienappelsien Geplaatst: 5 februari 2015 Geplaatst: 5 februari 2015 Edit: ik heb net je nieuwe topic gevonden. 1
Valcan Geplaatst: 7 februari 2015 Auteur Geplaatst: 7 februari 2015 Onze dochter is gek op het nieuwe nijntje, tis ook een heel lief beestje. Maar we missen Valcan toch erg...Als je zo een kleine maand voor zo'n ukkie gezorgd hebt dan zit die toch in je hart.. De badkamer zou inderdaad wel neutraal zijn want Flappy is nog nooit onder de douche geweest 1
Lienappelsien Geplaatst: 7 februari 2015 Geplaatst: 7 februari 2015 Een konijn met zorgen krijgt inderdaad een speciaal plekje in je hart. Logisch dat jullie hem nog missen. Haha fijn dat Flappy nog nooit onder de douche is geweest 1
Aanbevolen berichten