bunbun beauty Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Gister zijn wij met Caramel naar de da geweest, na dat mij wat dingen begonnen op te vallen begon ik me zorgen te maken. Van de da kregen wij de diagnose te horen die we eigenlijk wel verwacht hadden, namelijk E.C.Nu zit ik hier al een tijd op het forum en heb ik al veel gelezen in andere topics over ec. maar ik heb toch een vraag. Vaak word naast panacur/fenbendrops nog vit. B injecties en ab aanbevolen, kan het kwaad voor haar herstel als zij dit niet krijgt? Van de da hebben wij namelijk alleen fenbendrops mee gekregen.
Sonja1990 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 In eerste instantie proberen ze het eerst met Panacur. Een vitamine b injectie is erg pijnlijk en vaak komen ze met alleen panacur er ook bovenop.Dat is hoe ik het begrepen heb in ieder geval
bunbun beauty Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Geplaatst: 15 januari 2015 Ah oke ze heeft gister bedenk ik me net wel 2 injecties gehad van de da met medicatie, ben alleen vergeten te vragen wat dat nou was.
Lonja Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Tsja dat kan dus pijnstilling zijn geweest, of corticosteroïden, of antibiotica. Of misschien nog weer iets anders, of misschien wel vitamine b. Geen idee wat erin is gegaan dus geen mogelijkheid om te zeggen dit of dat is ook nuttig misschien. Ik denk dat je de behandeling en je vragen in dit geval dus het beste eerst even kan bespreken met de dierenarts.
Aanbevolen berichten