Ga naar inhoud

Roodachtige urine


Gast

Aanbevolen berichten

Gisteravond kwam ik ineens roodachtige urine tegen in de ren. Ik weet dat dit kan komen van wilgentakken of wortels oid, maar het gekke is dat ze die wilgentakken al 1,5 week krijgen en nu ineens zie ik dit. Normaal hebben ze 1 of 2 dagen na het eten van de wilgentakken wat rood in hun urine, maar nu is het ineens. Moet ik me zorgen maken om een blaasontsteking?


 


(Als ik de DA bel zegt ze dat ik langs kan komen als ik me zorgen maak, maar zij kan verder ook niet zeggen wat het is van bovenstaande dingen. Snap ik ook wel, maar ik wil eerst zeker weten of ik me zorgen maak om niets)


 


Het is overigens in de ren bij Flip, Fiona en Ilona, en na de dood van Gibson maak ik me sowieso extra zorgen om hen omdat niet duidelijk is waaraan hij gestorven is. 


 


2qkoweu.jpg


 


2wrfbf5.jpg


Link naar reactie
Delen op andere sites

Via hier kwam ik niet veel verder dus heb wat rondgevraagd op facebook. Kan blaasontsteking zijn, maar de DA zag het eerder als gewoon van de wilgentakken. Als het aan blijft houden urine brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het ook niet, ik was alleen bezorgd omdat het ineens zo was. Ze hebben het niet zo snel. Maar goed, ik hou het in de gaten en bel desnoods nog eens.


 


Wat gek, daar heb ik ook nog nooit van gehoord..


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .