belleke Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Och het was de mooierd dieop onze Ladylipstick leek.Half wildje toch.Ikvind het echt zo erg voor je.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reusje1985 Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ik wil je veel sterkte wensen!!!Wat een mooi konijntje was het Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 He wat verdrietig, wat ging dat ineens snel.. Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shivas Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Wat een mooi en leuk konijntje was Gibson. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Zo snel.. Zo vaag.. Zo onwerkelijk. Onverwacht. Zijn vorige baasje is er ook echt kapot van.Hoop dat ie een mooi leven heeft gehad bij haar & mij. Dat ie tevreden was. Zal hem missen.. Z'n bamboestreken, z'n reuzensprongen, gewoon, Gibson. Nouja, gewoon... Hij was bijzonder.Je wordt gemist, lieve Gibbynator. Je vriendjes, je baasjes. Flip.. Jullie waren twee pootjes op een buik. De drukke dames.. Jillz en Bliksem, die je eigenlijk toch wel lief vond.. Doe je Uk & Phylax de groeten? Have fun over there, we'll meet again Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Jemig, dat is enorm snel gegaan! Dacht vanmiddag nog: je bent er mooi op tijd bij, hij eet alweer wat, komt vast in orde. En dan nu dit. Wat onwerkelijk. Heel veel sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 7 januari 2015 Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Tjonge wat is dat snel gegaan. En zo kort na Phylax... Sterkte. Ik hoop dat het je een beetje troost dat hij een geweldige tijd bij jou en zijn vriendje en vriendinnetjes heeft gehad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 januari 2015 Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Dacht ik ook. Maar denk dat het sowieso niet alleen gas is geweest. Wat wel is de vraag..We hebben hem vandaag begraven. Nu voelt het verdoofd.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 7 januari 2015 Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Het doet me een beetje denken aan hoe mijn Turtle dood is gegaan. Dat begon ook met gas en ging ook ineens zo snel. Echt heel erg als het zo onverwacht komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten