Ga naar inhoud

Zieke Gibson, advies gevraagd


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben vanmiddag met Gibson naar de DA geweest. Hij was suf, zat in een hoekje, oogjes dicht, stil, kon 'm zo oppakken, viezige oogjes, vies neusje. Ik wist natuurlijk dat dit niet goed was en heb de dierenarts gebeld, waar we al snel terecht konden.


 


Gebit was in orde, temperatuur 38,9, eigenlijk alles was prima in orde. Hij had alleen wat lichte gas. Hiervoor heeft hij een injectie met pijnstilling gehad, en een injectie met een middel wat zijn darmen op gang zou brengen. Cisaral drops en dwangvoer mee naar huis gekregen. Thuis nog wat gegeten, gedronken, wat alerter.


 


Ik ben nu een paar uur verder en hij is ontzettend slecht. Hij eet niet, zit suffig bij me op schoot en jullie weten ook wel dat dat Gibson niet is. Via een vriendin die hetzelfde met haar konijn had heb ik de tip gekregen venkelthee te geven, dat was het advies van haar dierenarts. Dit laat hij echter uit zijn bek lopen, hij wil niet slikken. En hij is koud, zo koud, terwijl ik hem warm houd in mijn vest.


Heeft iemand nog tips? In mijn ogen is dit geen lichte gasaanval meer maar een zware gasaanval. Ik heb zelfs sterk het idee dat hij aan het opgeven is. De vraag is alleen een beetje met alles wat hij al bij de dierenarts heeft gehad, hoe zinvol is het om de spoeddienst te bellen? Wat zouden die kunnen betekenen en wat te doen als je met een onkonijnkundige dierenarts te maken krijgt in zo'n geval?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal. Hij zal ontzettend gemist worden..  Door z'n vriendjes, door mij, z'n vorige baasje... Houdini, Koning Gibson..


 


En ergens zag ik dit vanmiddag al aankomen, bij de dierenarts. Maar ik ben geen DA dus vertrouwde op haar...


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .