Gast Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ik ben vanmiddag met Gibson naar de DA geweest. Hij was suf, zat in een hoekje, oogjes dicht, stil, kon 'm zo oppakken, viezige oogjes, vies neusje. Ik wist natuurlijk dat dit niet goed was en heb de dierenarts gebeld, waar we al snel terecht konden. Gebit was in orde, temperatuur 38,9, eigenlijk alles was prima in orde. Hij had alleen wat lichte gas. Hiervoor heeft hij een injectie met pijnstilling gehad, en een injectie met een middel wat zijn darmen op gang zou brengen. Cisaral drops en dwangvoer mee naar huis gekregen. Thuis nog wat gegeten, gedronken, wat alerter. Ik ben nu een paar uur verder en hij is ontzettend slecht. Hij eet niet, zit suffig bij me op schoot en jullie weten ook wel dat dat Gibson niet is. Via een vriendin die hetzelfde met haar konijn had heb ik de tip gekregen venkelthee te geven, dat was het advies van haar dierenarts. Dit laat hij echter uit zijn bek lopen, hij wil niet slikken. En hij is koud, zo koud, terwijl ik hem warm houd in mijn vest.Heeft iemand nog tips? In mijn ogen is dit geen lichte gasaanval meer maar een zware gasaanval. Ik heb zelfs sterk het idee dat hij aan het opgeven is. De vraag is alleen een beetje met alles wat hij al bij de dierenarts heeft gehad, hoe zinvol is het om de spoeddienst te bellen? Wat zouden die kunnen betekenen en wat te doen als je met een onkonijnkundige dierenarts te maken krijgt in zo'n geval? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sonja1990 Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 In ieder geval vol blijven houden met het opwarmen! Zolang hij dat niet zelf hoeft te regelen scheelt dat hem in ieder geval wat energie die hij nu toch al niet zoveel heeft. Dikke knuffel voor Gibson Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reusje1985 Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ik zou de dierenarts bellen en vragen wat te doen.Als je een niet konijnkundige dierenarts treft probeer je een ander indien mogelijk.Sterkte!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Wanneer heeft hij voor het laatst de cisaral gehad? En inderdaad WARM HOUDEN!! Heb je een kruik toevallig? Of een snuggle safe? En bij twijfel inderdaad bellen, en hopen dat je een kundige dierenarts krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Zorg inderdaad voor warmte en probeer dierenarts te bereiken. verder heel veel sterkte leef met je mee.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Zeker opnieuw de dierenarts bellen! Het klinkt echt niet goed. De behandeling heeft het blijkbaar niks beter gemaakt en overleggen kan altijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Alles wat je kan doen is al gezegd, ik wil je alleen nog heel veel succes en sterkte wensen en ik hoop dat hij er weer bovenop komt. Ik weet hoe eng deze situaties zijn, dus ik leeg met je mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ik zou zeker de dierenarts nu bellen. Heel veel sterkte en hopelijk komt Gibson er weer bovenop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Gibson is zojuist in mijn armen overleden. Rust zacht, lieve donderstraal van me. Ik en je vorige baasjes zullen je zo hard missen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sonja1990 Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Je hebt alles gedaan wat er kon !Gibson mag nu gaan rennen en springen op de regenboogbrug Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Sterkte neegewoonniet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 He bah! Veel sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Jeetje dat is dan wel heel hard gegaan!! Veel sterkte met het verlies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Poeh, hier schrik ik van, zo snel.Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shivas Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Veel sterkte met het verlies van GIbson Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ikka Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Och meis de tranen springen in mijn ogen.Bah wat een rot begin van het nieuwe jaar.Heel veel sterkte en dikke knuffels.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ohjee :( Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
noessa Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ah nee. Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ach jee schrik ervan, wat naar zeg en wat is dat snel gegaan ineens. Veel sterkte en rust maar zacht Gibson! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ah nee, heel erg veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Dankjewel allemaal. Hij zal ontzettend gemist worden.. Door z'n vriendjes, door mij, z'n vorige baasje... Houdini, Koning Gibson.. En ergens zag ik dit vanmiddag al aankomen, bij de dierenarts. Maar ik ben geen DA dus vertrouwde op haar... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten