Charita Geplaatst: 30 december 2014 Geplaatst: 30 december 2014 Leyla heeft weer iets vaags.Al een paar dagen, zo ook vandaag vind ik een bolletje dunnere ontlasting, zeg maar ter grootte van 4 normale keutels.Ik heb niks aan het voer verandert en het gekke is, de rest van de dag keutelt ze normaal, het is echt af en toe 1 keer, kan er geen pijl op trekken...Ik heb nu al het lekkers geschrapt om het even aan te kijken, minder biks gegeven. Gezien ze gewoon eet, haar vrolijke zelf is en ze de rest van de dag normaal keutelt lijkt het me geen dierenarts spoed.Iemand enig idee of het ook eens meegemaakt?
Christaaa Geplaatst: 30 december 2014 Geplaatst: 30 december 2014 Is het geen blinde darm keutel?Het lijkt mij ook geen spoedgeval. Maar als het zo blijft is het misschien een idee de ontlasting eens na te laten kijken?
Charita Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Geplaatst: 30 december 2014 Nou daar twijfel ik dus over, het heeft niet de vorm van een blindedarm keutel. Het is dunner maar heeft wel die grootte ongeveer en ruikt ook hetzelfde.Als het zo blijft laat ik het uiteraard nakijken
Aanbevolen berichten