belleke Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Heel moeilijk zeg. Heel veel sterkte met Pip.Knuffels Belleke
konijntjepip Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 We hebben pip vandaag laten inslapen...Het kon zo echt niet meer....
jolanda1965 Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Mijn konijn had gisteren precies hetzelfde, maar bij haar is lymfoom geconstateerd, ze heeft een bult tussen haar voorpoten en een plek in haar oog die best snel groeit. Er is niks meer aan te doen, alleen afwachten en ze krijgt nu pijnstilling. Gisteren verloor ze ineens de controle over haar poten en was totaal de weg kwijt, ik had de dierenarts al gebeld om haar in te laten slapen, maar na een uur herstelde ze weer en leek alles weer onder controle. Vond het echt een heel naar gezicht
jolanda1965 Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Ah gossie , ik zie dat ze inmiddels overleden is, heel veel sterkte, bij mijne zit het ook aan te komen erg verdrietig, maarwe hebben tot nutoe gedaan wat we konden
Aanbevolen berichten