Flibberke Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb voor morgenvroeg om half 9 een afspraak bij de DA voor mijn nijntje. Maar nu vroeg ik mij af of ik iets moet doen om haar warm te houden tijdens het transport. Ze is nu net 3 maand, ze heeft altijd binnen gezeten (ze woont in woonkamer) en de verwarming draait al goed bij ons! Het is zo'n 10 minuutjes rijden met de wagen. Wat denken jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 je kan er in iedergeval een handdoek geven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flibberke Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Er ligt altijd een badhanddoek in het transportmandje, maar ik heb eens gelezen dat konijnen heel slecht tegen temperatuurverschillen kunnen. Ze kunnen blijkbaar al last hebben met een paar graden verschil, morgen zal dat meteen 15 tot 20 graden verschil geven als we buiten komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iris-juventus Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 handoek en een kruik ingewikkeld in een handoek. misschien nog iets over het hokje heen. gr iris Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 Mmm, misschien de auto 5 minuten laten draaien zodat de verwarming vast warm kan worden. En een handoek ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flibberke Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik moet mijn auto al een half uur laten draaien wil hij een beetje opwarmen. Maar ik zal een lege fles cola vullen met warm water en dat bij in het mandje leggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 Overdrijven jullie niet een heel klein beetje....? Ik steek ook geen warme fles in hun reismand als ik met ze naar de DA ga hoor... en ik kan jullie garanderen, dat het hier vƩƩl kouder wordt in de winter.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ja te warm is ook niet goed krijgen nijnen het benauwd van.Handoek is genoeg en auto eff laten draaien lijkt mij voldoende hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Natasja Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 kom net terug van de DA met mijn twee konijnen (met twee bussen geweest en twee keer 10min buiten wachten) en ze hadden het wel een heel klein beetje koud... Maar het gaat prima met ze Ze hadden elkaar en een handdoek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 ja nu echt 10 minuten buiten in de kou is wel erg koud voor binnen konijnen.of heb je buiten nijntjes.Het vriest nu inmiddels al weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 15 november 2007 Delen Geplaatst: 15 november 2007 Ik snap al een tijdje iets niet op Bunnybunch :hmmm::hmmm: Waarom rijden jullie altijd zelf naar de dierenarts ? Komen die dan niet gewoon aan huis als ze horen dat het voor een konijn is ?VĆ©Ć©l minder stress voor het beestje !!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 15 november 2007 Delen Geplaatst: 15 november 2007 uhh moet je hier in de regio iig niet over beginnen..je mag al blij zijn als je nog dezelfde dag langs mag komen voor een spoedbezoekje.Heeft het minder haast kan je al snel 1 a 2 weken wachten. Laat staan dat ze langskomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teerzii Geplaatst: 15 november 2007 Delen Geplaatst: 15 november 2007 Die dierenarts komt echt niet langs.Er zijn speciale dagen dat je langs kan komen.En dat duurt een half uur.Als ze dan nog eens langs iedereen moeten gaan zijn ze misschien wel 3uur bezig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Clover Geplaatst: 15 november 2007 Delen Geplaatst: 15 november 2007 Als het lelijk koud waait, is het wel lekker als je even een vuilniszak oid over het reismandje doet zodat ze geen kou vatten. Maar verder zou ik me niet teveel zorgen maken. Handdoekje doet het prima. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flibberke Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 Ben dus deze morgen geweest en heb in het reismandje gewoon een met warm water gevulde fles cola gelegd. Is prima gegaan ook al was het hier -2 graden. Was gewoon een beetje bezorgt omdat ik eens gelezen had dat een konijn zich heel slecht kan aanpassen bij zelfs een kleine temperatuur schommeling. Een dierenarts die aan huis komt??? Dat ben ik hier nog niet tegengekomen, tenzij voor het inslapen van een dier maar anders ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten