Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb voor morgenvroeg om half 9 een afspraak bij de DA voor mijn nijntje. Maar nu vroeg ik mij af of ik iets moet doen om haar warm te houden tijdens het transport. Ze is nu net 3 maand, ze heeft altijd binnen gezeten (ze woont in woonkamer) en de verwarming draait al goed bij ons! Het is zo'n 10 minuutjes rijden met de wagen. Wat denken jullie?

Geplaatst:

Er ligt altijd een badhanddoek in het transportmandje, maar ik heb eens gelezen dat konijnen heel slecht tegen temperatuurverschillen kunnen. Ze kunnen blijkbaar al last hebben met een paar graden verschil, morgen zal dat meteen 15 tot 20 graden verschil geven als we buiten komen.

Geplaatst:

Overdrijven jullie niet een heel klein beetje....?

Ik steek ook geen warme fles in hun reismand als ik met ze naar de DA ga hoor... en ik kan jullie garanderen, dat het hier véél kouder wordt in de winter....

Geplaatst:

kom net terug van de DA met mijn twee konijnen (met twee bussen geweest en twee keer 10min buiten wachten) en ze hadden het wel een heel klein beetje koud... Maar het gaat prima met ze :) Ze hadden elkaar en een handdoek

Geplaatst:

Ik snap al een tijdje iets niet op Bunnybunch :hmmm::hmmm: Waarom rijden jullie altijd zelf naar de dierenarts ? Komen die dan niet gewoon aan huis als ze horen dat het voor een konijn is ?

Véél minder stress voor het beestje !!!!!

Geplaatst:

Die dierenarts komt echt niet langs.

Er zijn speciale dagen dat je langs kan komen.

En dat duurt een half uur.

Als ze dan nog eens langs iedereen moeten gaan zijn ze misschien wel 3uur bezig.

Geplaatst:

Als het lelijk koud waait, is het wel lekker als je even een vuilniszak oid over het reismandje doet zodat ze geen kou vatten. Maar verder zou ik me niet teveel zorgen maken. Handdoekje doet het prima.

Geplaatst:

Ben dus deze morgen geweest en heb in het reismandje gewoon een met warm water gevulde fles cola gelegd. Is prima gegaan ook al was het hier -2 graden. Was gewoon een beetje bezorgt omdat ik eens gelezen had dat een konijn zich heel slecht kan aanpassen bij zelfs een kleine temperatuur schommeling.

Een dierenarts die aan huis komt??? Dat ben ik hier nog niet tegengekomen, tenzij voor het inslapen van een dier maar anders ...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .