Merel Bloem Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Geplaatst: 7 januari 2015 Ik heb gebeld, ze laten normaal gesproken pas na 2/3 weken iets horen.Nu moet ik nog twee weken wachten en anders weer bellen als ik niets hoor....
Merel Bloem Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Geplaatst: 11 januari 2015 Ik werd net gebeld.Het was een beetje een vaag verhaal, de meneer van de dierenpolitie zei dat er niets aan de hand was.Ik zei en die wonden dan? Komt dat door de ganzen? Hij zei dat dit waarschijnlijk wel zo was en dat de dieren door een ingehuurd bedrijf geleverd waren.Ze zouden het volgend jaar anders doen. Ze hebben er verder niets aan gedaan, ik denk zelf omdat de kerststal binnenkort weg zou gaan. Zeker weten dat ik dit volgend jaar ga checken!
Anjo Geplaatst: 11 januari 2015 Geplaatst: 11 januari 2015 Maar of de dieren dus zorg hebben gekregen en waar ze zijn beland is niet bekend? Schiet lekker op zo'n melding bij iets wat zich dan dierenpolitie noemt.Heb zo het vermoeden dat deze dieren er niet mee geholpen zijn.
Lonja Geplaatst: 11 januari 2015 Geplaatst: 11 januari 2015 Nou lekker dan! Daar ben je nou mooi klaar mee. De dieren zitten inmiddels vast weer bij een of ander ander raar evenement en daar moet je het dan maar mee doen. Ik vind het echt bizar dat de dierenbescherming konijnen met open wonden 'niks aan de hand' vindt. Heb zelf goede ervaring met de LID maar dit is jammer.
belleke Geplaatst: 11 januari 2015 Geplaatst: 11 januari 2015 Pfffff ik wordt hier ook boos over.Heb het ookooit meegemaakt toen 114 nog niet bestond.Ik bel nu altijd iemand van de inspectiedienst die ik toevallig ken.Glukkig helpt die wel altijd tot nu toe tenminste.Knuffels Belleke
Aanbevolen berichten