michaela23 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 Hallo, Zwartje is weer lekker bij ons thuis. Ik was helemaal blij toen ik haar zag en Bruintje ook, want we hadden Bruintje meegenomen en toen Zwartje in de kooi werd gezet, maakte Bruintje 2 keer een halve binky, dus zij was kennelijk erg blij om haar weer te zien. Daarstraks zat Bruintje Zwartje ook te wassen, zo lief.Zwartje is heel levendig, vrolijk, eet goed, eet ook weer wortels en ander groenvoer. Ook biks en hooi en drinkt erg goed. Dus het gaat de goede kant op. Hopelijk blijft dat ook zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Ik ben blij dat het zo goed gaat, geniet er lekker van! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 gelukkig meis dat je meiden weer lekker samen zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 wat fijn dat ze weer samen zijn , zonder problemen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Superrrrrr!Ik ben blij voor je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginaa Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Wauw wat goed joh. Lekker dat ze weer thuis is heh:DVerwen ze maar lekker! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 :thumbsup: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Dat is nog eens fijn om te lezen!Kunnen je meissies weer lekker met elkaar spelen en kan jij weer van ze genieten. Super! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Zo,dat is weer een zorg minder he.Kun je tenminste weer lekker knuffelen met je beide nijnen.Groetjes Margreet:bunny4::bunny4: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 ha meid, ik ben zooooo blij voor je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 he gelukkig dat weer salles goed is en ze weer lekker gelukkig samen zitten, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 joepieeeeeeee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Hihi thanks voor jullie lieve berichtjes.Ik ben ook erg blij dat alles weer goed is en dat ook weer alles goed is tussen mijn 2 lieve meiden. Verwennen doe ik ze zeker, hebben ze ook wel verdiend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 17 november 2007 Delen Geplaatst: 17 november 2007 Hé, wat lekker joh, fijn dat die twee meiden ook samen weer goed gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten