YvonneH Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Ik hoop dat je haar morgen weer lekker op kan halen!
michaela23 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 ja dat hoop ik ook en dan zal ik haar lekker verwennen.HOpelijk krijgen zij en Bruintje geen ruzie.
YvonneH Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Ik zou het gewoon even aankijken morgen, misschien zijn ze alleen maar blij elkaar weer te zien. Wat Caroline zei (even de geur van de 1 op de ander 'smeren') zou ik voor de zekerheid wel doen.Onze konijnen zijn ook al eens een dag of 2/3 uit elkaar geweest, niet bij de da maar gewoon thuis, en dat was geen probleem.Probeer je daar niet al te veel zorgen over te maken (makkelijk gezegd he), wacht het even af morgen.
michaela23 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Ja die tip van Caroline doe ik zeker.hopelijk zijn ze blij als ze elkaar weer zin. Ik denk het wel, maar je weet maar nooit. Want zoals ik al zei, dit is de 1e keer dat ze 1 dag en nacht van elkaar gescheiden zijn, de arme meiden.
Caroline Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Ik pas dadelijk je titel wel even aan. Wat ik ook zou doen, is de andere dame meenemen als je haar gaat halen, zodat ze ook die geur van de DA heeft, kan haar helpen die vreemde geur op haar vriendin te herkennen.
michaela23 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Thanks Caroline. Ja dat wilde ik ook al doen Caroline.Ook omdat ze samen zitten, dus dacht ik: ik neem Bruintje mee, zodat ze die geur ruikt en dat het niet vreemd voor haar is. Maar ik zal ook zeker met mijn hand over Bruintje wrijven en dan over Zwartje wrijven, zodat Zwartje ook naar Bruintje ruikt.Wat ben ik blij als zij morgen weer thuis is.
Ginaa Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Ik hoop maar dat alles goed gaat morgen. suc6
chacha Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Ik ben 'blij' dat ze weten wat het was!Hopelijk eet ze rap terug, en kun je morgen terug genieten van haar:)
mintaka Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 veel sucses hoor martine kzal voor jullie duimenhihi, 't is wel michaela en niet martine michaela, meisje, ik hoop dat zwartje snel weer thuis is hoor! ik weet zo goed hoe het voelt van je schatje te moeten missen....
Sammy1 Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Fijn dat er niks ernstigs is met Zwartje. Succes met de hereniging van de 2, het zal best wel meevallen. Toen Sammy laatst ziek was heeft ze 3 dagen alleen binnen gezeten, en ze waren alleen maar blij om elkaar weer te zien
Natasja Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken of je nijntjes nog bij elkaar kunnen. Mijn ene konijn is twee weken geleden drie dagen opgenomen geweest en toen hij weer thuis kwam werd hij helemaal in de watten gelegd door zijn vriendinnetje. Mijn voedster was wel een beetje van slag toen hij weg was maar ze leefde weer helemaal op toen hij weer thuis kwam! Ik hoop dat alles goed komt! Ik duim met je mee
michaela23 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.Bruintje mist Zwartje heel erg. Ze zoekt de hele tijd naar haar, en kijkt mij echt zo aan van: waar is Zwartje? Ze heeft de hele avond losgelopen, en toen heeft ze ook naar Zwartje gezocht, maar niet zo erg als nu. WAnt toen ze los liep, had zij genoeg afleiding enzo, en gaf ik haar veel aandacht. Maar nu zit ze in de kooi en nu zoekt ze Zwartje, en steeds als ik langs loop, gaat ze rechtop staan en kijkt zij mij echt zo aan van: waar is Zwartje nou toch? Ik vind het zo erg om te moeten zien hoe erg Bruintje Zwartje mist. Het is de eerste keer dat ze niet samen zijn, en het doet mij een beetje pijn om te zien hoe "verdrietig" Bruintje is. Zelfs een paar traantjes kwamen omhoog. Zal wel door de hormonen komen, ik weet het niet. Maar ik geef gewoon heel erg veel om mijn nijntjes, het zijn mijn kindjes. Ik mis Zwartje ook heel erg, en denk steeds aan haar. Hopelijk mag ze morgen naar huis, en zoja, wat ben ik dan superblij als ze naar huis mag. En zij ook, hopelijk.Ben blij dat ik direct met haar naar de DA ben gegaan, maar zo ben ik gewoon. Als mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt, dan volg ik dat gevoel meestal ook. Is maar goed ook.Afwachten dus.Ik houd jullie op de hoogte.
dandilion Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 ik kan me indenken hoe je je voelt, mijn konijnen zijn ook mijn kindjes, ik woon alleen dus ze zijn mijn allessie!
Peacefull Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 hoe gaat het vandaag martine al iets gehoord??
MissLopez&Beetle Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 hoe gaat het vandaag martine al iets gehoord?? PeaceeeeeeeeeeeeeefullllllllllllllllllllllllllllllHet is Michaela!!!!! hahahahahahahaha
Peacefull Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 PeaceeeeeeeeeeeeeefullllllllllllllllllllllllllllllHet is Michaela!!!!! hahahahahahahaha oeps
anouk Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 ik hoop voor je dat je nijn vandaag naar huis mag ,en ze weer dikke vriendjes zullen zijn
michaela23 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Geplaatst: 15 november 2007 hihiih Peacefull, maakt niets uit hoor, kan gebeuren, Nee heb nog niets gehoord, maar ik ga de DA zometeen even bellen. Ben wel benieuwd.
MissLopez&Beetle Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 MichaelaaaaaaaaaaaaaaKom je morgen nog ???Want dan gaak ff beschuit en Muisjes halen
michaela23 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Geplaatst: 15 november 2007 Claudiaaaaaaaaaaaaaaaaja ik kom morgen nog. Ben morgen wel wat later, want morgen komt eerst een taxateur naar ons huisje kijken.Is dat erg?
MissLopez&Beetle Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 Meid je weet dat ik morgen tot 1 uur moet werken he :-)Maar tis geen probleempje :-)
michaela23 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Geplaatst: 15 november 2007 Ja dat weet ik, maar ik bedoel dat ik wat later in de middag kom,
MissLopez&Beetle Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 Ja dat weet ik, maar ik bedoel dat ik wat later in de middag kom, Vind het prima meidje.Ik moet morgen toch alles verschonen en opruimen dus dat heb ik nog ff de tijd :-)
michaela23 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Geplaatst: 15 november 2007 Zo ik heb net de DA gebeld, het gaat goed met Zwartje, ze eet weer goed en ze mag straks naar huis. Jippieeeeeeeeeeeeee.Ik kan niet wachten tot het 18.00 uur is, want we zitten op het werk. WAt zal Bruintje heel erg blij zijn en ik ook.
Aanbevolen berichten