Djohn Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Hallo iedereen, De eurologist helpt volgens mij maar de tegen het sludgd / blaazand alleen de dieren arts keek niet of het blaaszand is verminderd 1
Sonja1990 Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Meer groente is beter vanwege de vochtinname. Hoe meer vocht hij krijgt hoe meer zand hij uitplast
Djohn Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Geplaatst: 19 november 2014 Oh star en spider dronken zondag meer dan 1 liter maar verder deze week veel minder
Rian Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Heb je dit al met je dierenarts besproken of alleen hier? Ik denk dat je er veel verder mee komt als je je dierenarts vraagt hoe het nou zit. Dat is voor de dierenarts zelf ook beter toch? Van feedback leer je vaak wel.
Djohn Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Geplaatst: 22 november 2014 Hey Rian goed idee heb de dierenarts zelf daarover niet gevraagd maar wel de assistent ervan maar wel een goed idee ok geef je gelijk ik zal het gaan vragen. Maar goed binnenkort komt er een nieuwe konijnen kundige dierenarts bij op steen worp afstand het staat in de lijst van hier en ik ben benieuwd of die dierenarts wel echt konijn kundig is.
Aanbevolen berichten