Djohn Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Hey iedereen! Zoals misschien velen al weten heeft Star last van sludge blaasgruis, blaaszand Ik ben bezig met te kijken wat ik allemaal voor haar kan doen. Het water is hier zeer zacht zelfs te zacht minimaal moet de waterhardheid 5,8 DH zijn. ( of iets minder) Het water hier is 3,8 DH heel zacht als ik vergelijk met ander water Maar 1 ding kan ik zelf niet uit komen.... Hoeveel milligram calcium zit( in de waterhardheid van 3,8 DH) dan in 100 ml? of 1 liter? Ik hoop dat mensen mee willen denken dat zou ik erg waarderen! want als het veel verschild zou ik natuurlijk mineraal water aanschaffen als dat beter voor haar is! Alleen het gekke is dat de dierenarts mineraal water afraad.... Ik ga maar eens naar een andere dierenarts... helaas is een konijnkundige dierenarts niet echt dichtbij mij huis en zouden ze het erg stressig vinden. om lang te reizen! ik ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes Djohn
Ainariel Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Je hoeft voor zo'n vraag natuurlijk niet langs te komen, je kunt ook altijd even bellen natuurlijk. Is maar een idee hoor. 1
elnienkjo Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Waarom raadt hij het af? Misschien is daar wel een goede reden voor.
MichelleloveElmo Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Misschien omdat aan mineraalwater mineralen toegevoegd zijn, waaronder calcium? Ik weet het niet hoor, maar dat is een gedachte die bij mij op komt. 1
Christaaa Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Of omdat het misschien wel wat overdreven is om water te kopen, als er zacht water uit de kraan komt? Wat voor klachten heeft Star dan van blaasgruis?Je zegt ziek, wat betekent dat?
MichelleloveElmo Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Of omdat het misschien wel wat overdreven is om water te kopen, als er zacht water uit de kraan komt? Wat voor klachten heeft Star dan van blaasgruis?Je zegt ziek, wat betekent dat?Dat ook
Djohn Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Geplaatst: 12 november 2014 Je hoeft voor zo'n vraag natuurlijk niet langs te komen, je kunt ook altijd even bellen natuurlijk. Is maar een idee hoor. klopt dat ga ik ook zeker doen dankjewel!
Djohn Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Geplaatst: 12 november 2014 Of omdat het misschien wel wat overdreven is om water te kopen, als er zacht water uit de kraan komt?Wat voor klachten heeft Star dan van blaasgruis?Je zegt ziek, wat betekent dat?Dat is zo inderaad star heeft zand in der urine die van die klonten gaan vormen daardoor is ze onzindelijk verder heeft ze niets. oja vandaag! Door de eurologist plast zo in eens zoveel en netjes in de bak! Geweldig middel!
Ainariel Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Ik denk dat als je de voeding aanpast, je al een heel eind bent. Ik weet wel dat katten en konijnen heel verschillende dieren zijn, maar mijn vaders kat krijgt nu speciale brokken tegen blaasgruis. Als jij een voeding kunt vinden waar minder calcium in zit, dan is dat goed toch?
Djohn Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Geplaatst: 12 november 2014 KlopT en dat ga ik zeker geven ☺
Ainariel Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Ik zou me om water geen zorgen maken. In Nederland is het water kwalitatief gezien gewoon goed (al vinden onze familieleden in het westen het water hier veel lekkerder).
Djohn Geplaatst: 15 november 2014 Auteur Geplaatst: 15 november 2014 Hey oja ik heb toch maar vitens gemaild om alles zeker te weten
Djohn Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Geplaatst: 19 november 2014 Ik denk dat ik bij kraan water blijf 2,3 mg calcium per 100 ml dat is heel weinig zonde voor het geld om mineraal water te kopen 1
Aanbevolen berichten