Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In een eerder topic vroeg ik jullie of mijn konijn misschien myxomatose had, omdat zijn oogleden gezwollen waren. Toen was ik daar gisteren voor naar de dierenarts geweest en werd er in eerste instantie oogontsteking vastgesteld en heb ik caf-zalf mee gekregen. Dit is nu dus de tweede dag dat ik dat smeer, maar het word eigenlijk alleen maar erger. Hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet met die oogzalf? Is het slim om morgen opnieuw naar de dierenarts te gaan?

gallery_19302_234_144614.jpggallery_19302_234_500323.jpggallery_19302_234_551051.jpggallery_19302_234_9970.jpg

Geplaatst:

Als het erger wordt zou ik morgen vroeg de dierenarts bellen en overleggen/vragen wat je het best kan doen en of je het best weer langs kan komen.

Geplaatst:

Ja indd morgen bellen, eventueel foto's opsturen en overleggen wat te doen. en als je zelf al bedenkt dat je toch echt langswil niet genoegen nemen met minder en gewoon een afspraak maken voor dezelfde dag! heb je niet afgesproken wat het resultaat zou moeten zijn en wat te doen als het anders is? als je morgen naar DA gaat dit ook meteen doen voor de dagen erna!

Succes ermee!

Geplaatst:

misschien is een bezoekje nog niet meteen nodig, maar ik zou in ieder geval de DA toch bellen en afw8ten wat die zegt en miss zou het ook handig zijn moest je de foto's kunnen opsturen via email zo, dan kan de DA zelf het ook beter zien en daarna nog steeds oordelen of een bezoekje nog is of niet

Geplaatst:

Ik ben geweest en vond het een goede keuze! De dierenarts heeft een pijnstiller gegeven en ik heb naast de oogzalf ook nog antibiotica mee gekregen. De dierenarts waar ik zaterdag heen was geweest was een weekend dierenarts en niet echt een goede.. Toen had Napoleon namelijk een temperatuur van 40 graden, wat nog niet echt koorts was, maar hij had toen een pijnstiller moeten krijgen die de temperatuur iets omlaag helpt. Niet echt een dierenarts met verstand van konijnen dus.. Maar nu heeft hij in ieder geval geen pijn en hoop ik dat het snel beter met hem gaat!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .