bennie Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Vrees toch het ergste, nu 2 dagen aan het zalven, nog geen enkele verbetering.Ook voelde ik net bij het zalven aan beide kanten,op de zelfde plek 2 kleine onderhuidse knikkertjes.Ten minste zo voelde het, denk zo ong ter grote van een peperkorrel, ik begin nu echt bang te worden voor myx.Terwijl hij vandaag juist zo veel levendiger leek.Ik zit hier gewoon jankend te typen. Mocht het myx zijn dan is de enige optie waarschijnlijk inslapen he? wil het beesie niet laten lijden.Denk dat hij gewoon al die tijd al niet lekker geweest is, was altijd zo mak. dacht altijd dat het kwam omdat ie veel gewend was maar vorige konijnen renden meestal weg in het begin als we ze hadden en ze losliepn.Eten doet hij wel helemaal prima
bennie Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2014 Hij zit zijn eigen ook heel veel te wassen.Ik hou het geen eens droog als ik naar hem kijk, hiervoor al weer paar jaar geleden ook een konijntje gehad. was het konijn van onze dochter. is best oud geworden maar heel ander beest.Was ook niet heel mak. en als hij losliep dan was hij niet te aaien.Deze heeft echt soort karakter zeg maar. plus dat ik zijn blauwe kleur prachtig vind en zijn enorme poten en dikke kop. Gekke is ook dat ie lekker eet en verder niet heel veel merk.zouden jullie nog paar daagjes afwachten of morgen gelijk weer gaan, heb niet idee dat ie pijn heeft.Da heeft gister ook niet Down under gekeken zeg maar.Hij zei ook dat als het myx is het echt binnen dag heel erg is. Maar wil niet dat hjij pijn of iets dergelijks heeft.
Christaaa Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Knikkertjes zo groot als een peperkorrel? Een paar mm dus?Volgens mij zijn myxomen wat grotere verhevenheden, dir niet scherp afgrensbaar zijn. Maar daarin moeten mensen met ervaring me maar even aanvullen of corrigeren.Niet te veel panieken hoor! Hopelijk toch vals alarm.
Lonja Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Moet zeggen dat er gewoon grote en kleine myxomen zijn. Maar zou vertrouwen op de dierenarts. Als die denkt dat het ontstoken ogen zijn dan zou ik daar vanuit gaan. Er is toch niets wat je kan doen als het anders is dus dat is dan niet erg. Rustig afwachten en niet van het ergste uitgaan. Hij heeft geen pijn en eet goed, dus er is niets waardoor jij hem dan zou laten lijden nu.
Ainariel Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Gewoon even afwachten. Ik zou idd ook op het oordeel van de dierenarts afgaan. Maar ik kan me jou ook heel goed voorstellen hoor.
Aanbevolen berichten