Mliss Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Mijn lieve Nijn heeft sinds een paar dagen een klein (0,5cm) bultje aan het einde van zijn oor aan de binnenkant. Nu heb ik een beetje gelezen op dit forum en een aantal sites dat het een myxoom kan zijn. Maar Nijn is dus 4 oktober ingeënt tegen myxomatose en RHD. Kan dit bultje een ent-reactie zijn? Of moet ik me toch wat meer zorgen gaan maken?
CynthiatB Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Myxomen zitten volgens mij op de oren. Ik zou van een klein bultje nog niet echt schrikken.Heeft ze nog meer symtomen? Geslachtsdelen opgezwollen?Als je het echt niet vertrouwd zou ik je aanraden om naar de dierenarts te gaan. 1
Lonja Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Kan goed gewoon een entreactie zijn, heeft mijn konijn ook een keer gehad en staat ook als bijwerking in de bijsluiter beschreven. Kan geen kwaad verder. Wel goed in de gaten houden maar als het goed is vormt zich een korstje op het bultje wat er vanzelf afvalt en dan hou je alleen een litteken over. 1
Mliss Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2014 Hij is nog geen 6 maanden, dus die geslachtsdelen zijn lastig waar te nemen. Maar hij ziet er niet gek uit en gedraagt zich hetzelfde als normaal. Er zit inderdaad nu een korstje op. Dus dan hoop ik dat die er binnenkort afvalt!! Bedankt
Aanbevolen berichten