marcel_susan@hotmail.com Geplaatst: 11 november 2007 Delen Geplaatst: 11 november 2007 In ieder geval 1 van onze konijntjes heeft bijna oranje gekleurde plas (volgens mij geen bloed.)Hij lijkt wel goed te drinken. Wat kan hiervan de reden zijn? Piraat hoppy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntje95 Geplaatst: 11 november 2007 Delen Geplaatst: 11 november 2007 ik heb laatst nog ergens gelezen dat dat door het eten komt wat ze krijgenmijn eerste konijntje hadeen keer creme kleurige plas maar ik weet het niet zeker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thessa Geplaatst: 11 november 2007 Delen Geplaatst: 11 november 2007 kan mss ook door de ondergrond zijn?Wat gebruik je als bedekking? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 november 2007 Delen Geplaatst: 11 november 2007 kleur is heel normaal het word roder na mate ze meer wortel eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten