Domino Geplaatst: 15 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2014 Weer even een update, de antibiotica is op dus we hebben nu alleen de Fenbendrops nog, dan hoef ik haar nog maar 1 keer per dag te pesten. Buiten die drops om is ze weer lekker vrolijk en komt ook naar het deurtje van de ren voor wat lekkers. Haar hoofdje staat weer bijna recht, ene keer lijkt hij nog wat schuin te staan, maar we zijn pas net 2 weken bezig, dus ze moet nog 2 weken Fenbendrops. Maar ik vind het er positief uitzien, hopelijk blijft deze lijn zo doorgaan 1
belleke Geplaatst: 15 oktober 2014 Geplaatst: 15 oktober 2014 Fijn! klopt dat soms het kopje iets schuiner staat dan andere keren zie ik hier ook.Knuffels Belleke
Deeskuh88 Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Wat een fijn en goed nieuws Super! Nu Klaver nog.. 1
Domino Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2014 Ja inderdaad! Ik hoop ook enorm dat Klavertoch weer gaat opknappen. Dat moet gewoon! 1
Lonja Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Vind ik ook geeft ook wel moed te horen dat het goed gaat met Luna.
Domino Geplaatst: 23 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2014 Weer even een update, we zijn nu ruim in week 3 en ze gaat erg goed. Ik zie nauwelijks nog of haar koppie wel of niet scheef staat en ze gedraagt zich ook weer als vanouds. Blik op onweer als het regent enzo Ik ben trots op haar! 3
belleke Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Oh hier word ik toch zo blij van.Hoop dat het net als bij Samson lang goed blijft gaan.Samson heeft ook af en toe nog wel zijn koppie en beetje scheef staan hoor.Knuffels Belleke 1
Domino Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Het gaat goed met Luna! Ze heeft afgelopen week de laatste medicatie gehad en ik ben er nu mee gestopt. Ze heeft het 30 dagen gekregen en ze doet het erg goed. Nu maar heel hard duimen dat ze het de baas kan blijven! Gisteren nog een paar foto's gemaakt van haar. 1
belleke Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Oh wat staat het kopje mooi recht.Zo fij dat het goed gaat dat maakt mij echt blij.Knuffels Belleke 1
Aanbevolen berichten