Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren had het geregend en was het hier en daar wat nat in de ren. Het koppel heeft hoogstens wat natte poten door daardoor te lopen, maar hangoor saffier had natte oren ( de topjes van haar oren waren nat v daardoor te lopen). Is dat erg? Hebben hangoren eig meer kans op oorproblemen?

Geplaatst:

Mijn konijnen zijn wel eens doornat en zijn ook hangoren. Zolang ze schuilmogelijkheden hebben en ze niet zieken ogen, mogen ze gerust wat nat worden hoor. ;) Ze hebben een hele mooie vacht. En van een beetje regen krijgt een dier geen oorontsteking. ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nee hoor ziek is ze zeker niet en het leek hasr ook niet te deren dat haar oortjes nat werden. Ze dacht masr een ding: fooooood. :) tzijn 3 hongerlijders. In het hok is het normaal wel droog maja als ze er gedurig met natte poten inlopen. Nu ligt er nog geen stro in omdat ze toch altijd in de ren zitten. Vanaf wnn zou dit moete ? Ze lijken ook geen kou te hebben want achterin hun nek voelen ze warm aan.

Geplaatst:

Ik had er gisteren wat stro ingedaan omdat ik het toch een beetje fris vond, maar jack heeft alles eruit gegooid. Blijkbaar vond hij het nog niet koud. Saffiertje en ruby lagen daarjust gezellig tegen elkaar aan.

Geplaatst:

Iedereen hanteert zijn eigen regels denk ik. Hier was t vannacht tegen t vriespunt aan. En als ze er niet in willen prima. Nog 20 vierkante meter zonder stro waar ze kunnen hopsen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .