roosje_11 Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Haai,Ik voelde bij Claire een soort van bultje. Zegmaar als je over het hoofdje aait en dan in de 'nek' zegmaar. Als je het vel wat voelde dan heb je een bultje vast. Ik kan het niet zo duidelijk uitleggen, zal kijken of ik er foto's van kan maken, denk het niet. Wat kan dit zijn? xxx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Is ze onlangs ingeënt ? Zit het bultje in het midden ?Zit het niet aan de andere kant ook ?Voelt het warm aan ?Is aanraking pijnlijk ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosje_11 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Ze is onlangs geent ja. Toen ik haar ophaalde, de dag ervoor. Omdat ze misschien zwanger was en dat afgewacht moest worden. In het midden, niet 2 bultjes, niet warm en niet pijnlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Is ze geënt voor Myx én vhs? Dan zijn het waarschijnlijk entreacties, van elk spuitje één. Niets om je druk om te maken, over een weekje zijn ze weer weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosje_11 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Voor beide ja. Maar het is al wel meer dan een week geleden dat ze geent is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Dat kan kloppen, het is ook niet meteen na de enting dat er een bultje opkomt, dat kan idd ff duren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosje_11 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Oke. Hoef ik me niet druk te maken:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Is ze geënt voor Myx én vhs? Dan zijn het waarschijnlijk entreacties, van elk spuitje één. Niets om je druk om te maken, over een weekje zijn ze weer weg. Precies ! Wel jammer dat jou dat niet verteld is, dat de mogelijkheid van een reactie op het enten er in zit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosje_11 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Achteraf wist ik het ook wel:$ Maar ik heb de opvang gemailt en die zei ook gewoon dat het idd een reactie is op enten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten