Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb juist ons Saffiertje eens gewogen. Ze is een blauw bonte Nhd. Haar gewicht is nu 1210 gram. Is dit normaal voor een hangoor van bijna 4 maanden? Ik heb hasr gaan halen op 30/6 en dan woog ze juist geen 700 gram.

Geplaatst:

Dat is eigenlijk niet te zeggen, want je hebt een NHd die uitgegroeid 1700 gram wordt, maar ook die uitgegroeid 1300 gram zijn, maar ook van 2 kilo.

Oftewel je kan niet zeggen of het gewicht nu goed is. Het belangrijkste is dat ze gewoon niet te mager is of te dik :)

Geplaatst:

Ze is zeker niet te mager alhoewel zij altijd vindt sat ze niet genoeg eten krijgt. Ze trekt het echt uit mijn handen precies of ze heeft 2 dagen geen eten gekregen :D

Geplaatst:

Ze is nog in de groei ;-) dan eten ze graag iets meer.. Zorg dat er altijd voldoende gras of hooi voor ze is en ongeveer 25 tot 40 gram voer per kilo lichaamsgewicht, als ze uit de groei is kan je wat minder geven, dan rond de 25 gram. Zolang ze maar meer dan genoeg gras of hooi hebben is dit geen punt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .