Ga naar inhoud

Fibi is dun


kaatje-kim

Aanbevolen berichten

Toen ik net weer op mijn kamer kwam (waar Fibi vannacht nog zal blijven) had ik het deurtje van het hokje open gezet. Toen zat ze echt naar mij te kijken van: ben ik niet zielig?? Toen ben ik even mijn tanden gaan poetsen en toen ik terug kwam wilde ze net uit het hokje kruipen. Toen ze mij zag kroop ze snel weer terug. Het gaat gelukkig dus weer wat beter. Nu moet ze nog gaan eten en dan is het helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pfffffff.

Aangezien Fibi op de een of andere manier de AB naar buiten krijgt gewerkt en haar mondje dus helemaal onder zit en mijn handen ook.... geef ik haar wat meer, zodat ik zeker weet dat ze genoeg binnen krijgt.

Maar ik heb nu dus niet genoeg dus ik had mijn tante langs de dierenarts hier in de buurt gestuurd (komt erlangs onderweg naar huis), maar ze kreeg niks mee, omdat Fibi nu daar in behandeling is. Dus moest de konijnkundige dierenarts een mail sturen met het recept. Dat had ze gedaan en nu was ik met mijn tante mee geweest, hadden ze niet de baytril die ik voor Fibi had gehad bij de konijnkundige dierenarts. Ze hadden alleen baytril die in water opgelost moet worden. Toen ging ze in een boek bladeren en kreeg ik erofloxoral drops mee, die is volgens hun precies hetzelfde, maar dan van een andere fabrikant. Ik kom thuis, wil ik dat flesje openmaken, maar ik heb hem maar dichtgelaten, want het is veel dunner dan baytril. Baytril is wat dikker. Enrofloxoral is net water. Ik had voor vandaag nog wel nƩt genoeg, maar ik weet dus niet of ik die enrofloxoral gewoon kan geven, omdat het toch anders is. En 10 keer zo duur.......

Weet iemand van jullie of dit inderdaad hetzelfde is, of toch iets anders?

Ik had al naar de dierenarts gebeld, maar die is er nu niet. Die is er morgen pas weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo terug lees het hele toppic dan had ik het toch zeker bij het rechte eind.De kiezen.Hopelijk is ze hier bij geholpen.Haken ontstaan door verschillende oorzaken.maar kunnen ook al ontstaan na een week slecht eten.Vandaar dat af vallen en of slecht eten bij konijnen maar vaak enkele dingen kunnen zijn.Konijnen met haken op de kiezen zullen ook vaak bix vermijden maar wel groen eten dus de link leg je er zelf niet snel bij.succes hopelijk komt alles weer goed zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo terug lees het hele toppic dan had ik het toch zeker bij het rechte eind.De kiezen.Hopelijk is ze hier bij geholpen.Haken ontstaan door verschillende oorzaken.maar kunnen ook al ontstaan na een week slecht eten.Vandaar dat af vallen en of slecht eten bij konijnen maar vaak enkele dingen kunnen zijn.Konijnen met haken op de kiezen zullen ook vaak bix vermijden maar wel groen eten dus de link leg je er zelf niet snel bij.succes hopelijk komt alles weer goed zo.

Ze at nog wel gewoon supergoed biks, rozijntjes wilde ze juist niet meer. Dat is ook juist zo raar. De haakjes waren volgens de dierenarts ook zo klein dat ze verwachtte dat het afvallen niet daardoor kwam, maar door de ontsteking in de onderkaak. De ontsteking is ook niet te zien, het is dat ze tijdens de narcose tegen dat gat waar ze die tand mist duwde en dat er pus uitkwam. Anders had ze dat niet ontdekt. Het is ook helemaal niet rood of wat dan ook.

Fibi heeft nu alweer een mooi rond buikje en vorige week was dat nog een harstikke dun buikje, dus het gaat weer de goede kant op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .